@amratsarsweets_krk: Gulab Jamun & Rasgulla — crafted with love since 1947. 🍬❤️ Every bite tells a story. Every sweet is made the way it was always meant to be. Handcrafted fresh and delivered straight to your door. 💯 This isn't just a sweet. It's a legacy. 📲 0326 1644347 🌐 amratsarsweets.com 🚚 Free Delivery | 💰 COD Available ⏳ Order now — taste the legacy!

Amratsar Sweets
Amratsar Sweets
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 16 June 2026 05:50:45 GMT
4966895
24765
117
876

Music

Download

Comments

zaidi012_
Syed_here_ :
Ya Ali MADAD
2026-06-26 06:33:35
28
lets.110
lets do :
tested bhoot kmaaal ghulab jaman
2026-08-21 12:42:09
2
umaimaxchaudry009
Umaima Chaudhry :
Car ki advertisement hy yeah? 😅
2026-08-23 03:52:03
1
asadrehman1232
Chaudhary Ali :
Ni suna bhai 😂
2026-06-18 17:46:30
21
bilalmadni75
🥰.Bilal Madni.🥰 :
1 kg ka kiya price hai bhai
2026-08-07 18:55:39
2
azeemjabbar746
Azeem Jabbar :
Bhai ki emandari check kry 1947 kha ha lykn wo 1847 bhi to keh skta ha
2026-07-04 04:50:16
7
n.kawan2
🐸🐼 :
Acha 1947 k bd ab ahy ho ap itna time kaha tha Bhai 😂
2026-08-06 08:58:37
1
adv_touqeer_domki
Adv Touqeer Baloch :
yar aj muje delivered hua, bura nhi lekin mera mashvara hai k is se behtr apne hi city mn achi shop se khareed len, taza b hoga or shayd is se acha b.
2026-07-08 16:25:04
3
mudasir9957
Mudasir :
:صلی اللّٰہ علیہ وآلہ وسلّم 🦋🤲
2026-07-21 18:59:46
4
fazi__________0
Fazi😋 :
chalta hoa Ara h Mary pas bhi pouch gya 79 sal. bad
2026-08-01 21:26:29
2
mughalbadsha7.01
👀ن🕊️♐️ :
Ni bhai many tu aj phli bar apko real mei hi dekha ha
2026-07-09 11:51:37
3
shawaiz.dogar5
Shawaiz Dogar :
2026-07-14 17:00:24
1
sharjeelanjum71
Ajie :
thak gaya ho ga phir ab to. itni dair se chal k Jo aa raha hai
2026-06-17 07:50:37
3
adeel2382
Adeel Tariq :
pehli dfa suna hy
2026-07-15 23:41:25
1
f1787
M FaIzAn RaHeEm :
Mary dost NY be mangaya tha us tak poncha hi nhe m NY plhy hi khol Kay saf kr dia 😂
2026-08-09 23:59:15
1
pinkpearl.31
pink pearl 🫧 :
atni dair se chal ra , ktna thak gya hu ga bechara 😂
2026-07-14 09:35:56
1
dwaboutitplss
🎈 :
Mne kbi ni suna
2026-07-17 18:02:52
1
hamzi354
ڈاکٹرحمزہ اکبرعلی خاں🏴‍☠️🤡 :
Very Bad taste 🥺
2026-07-20 05:19:49
2
baitullahkhan9154
baitullahkhan495 :
Bahi hum ny ador kiya hy abhi 7 din pahly maghar nahi aya hy abhi tak😌🥰
2026-07-02 19:23:46
1
sajawalsher7
sajawal sher :
Sugar Mill 😂😂😂😂
2026-06-21 03:27:58
2
adil_junej0
𝐀𝐃𝐈𝐋! :
مالکاں نو نصیب ہوویے۔ ساڈی پونچ توں بار اے۔🫠
2026-07-07 12:13:55
1
khuzaimaofficial6
khuzaima official :
mana khi ha ya wale Lahore sa mangwi the
2026-06-28 06:59:33
1
usmanchughtai527
usmanchughtai527 :
humary yahan rs.900 kilo hain outclass taste. ye to 1600 ka bech rahy
2026-07-15 14:44:47
1
umermeo76
𝙈𝙍 𝙊𝙈𝙄 :
Maine persnoal jaakr khai h kotratha kishan pr itni khass nhi jitni ap tareef kar rahe h isse achi karachi ki local brand ki h
2026-06-19 02:46:24
3
saadi_umer
Saadi_umer :
no doubt best gulam jaman
2026-06-22 01:05:28
1
To see more videos from user @amratsarsweets_krk, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About