diff org diff cara.mine sy x delete x unfollow.semua mcm biasa saja sampai sy memandang dia tidak lagi dgn rasa cinta/love.ambil masa yg lama tp xpe.yakin masanya akan tiba.so now langsung x ada rasa bukan saja pd dia tp pada semua😅
2026-06-17 16:35:17
179
Z :
Baru buat. Hopefully he’s happy with his wife. Goodbye my first love.
2026-06-18 00:32:12
42
eat pray love :
umur 40 tuhan bagi rasa ni...penat la😭
2026-06-17 16:23:10
45
⚘️Julia Shapiee⚘️ :
but u still thinkng about him🥀💔
2026-06-17 12:09:38
92
syatillaqmar :
Same goes to me I did the same
2026-06-16 11:46:43
10
Eina :
Kena buat mcmtu ke🥹😩
2026-06-16 16:24:01
11
Zack Recond :
I block all her socmed
2026-07-31 19:50:23
1
nick :
sbb cinta tak semestinya dimiliki.. mungkin skdar kenangan yg bisanya prlahan pudar..brlalu brsama angin,pergi
2026-06-21 12:18:24
13
𝓼𝓴𝔂𝓽𝓱𝓻𝓪𝔁 ⋆˚ :
tpi sakit 😭😭
2026-06-17 02:52:12
5
OopsItsAnna :
I did the same. But he keeps on contacting me 😑
2026-06-18 21:14:36
3
Naraerling :
asalkn dia x ganggu x perlulh block ..sbb setiap hadirnya manusia lain dlm hidup kita adalh pelajaran dn pngalamn..ingt lh sejahat apapun perbuatannya ,ada juga kebaikn pernah dia lakukn..apapun terpulng cara masing² tuk melupakan dn merasa tenang.
2026-06-18 20:08:29
35
Noreen Hashim :
i prefer see him happy even not with me...
2026-06-17 08:02:14
3
Haz :
5bulan did the same way … semoga dia bahagia dgn org baru…
2026-06-17 00:43:35
8
sayejaja :
Love her but let her go cos always give me headache
2026-06-18 22:54:42
6
QueenOfSept👸 :
I didn't delete his contact, but I make a distance, stopped talking about him.. tak nak bazir air Mata pd yang tak menghargai 😊 dah cukup
2026-06-17 08:55:06
25
Nina azman :
kenapa kne delete x paham 😅
2026-06-27 17:04:53
0
YOLO_YODO :
Bila dia tak sayang, kau buat la macam mana pun, dia tak akan kesah. Tapi ni cara sebetulnya untuk move on.
2026-06-17 14:14:14
10
ʚଓ :
tak delete contact tapi dah tak pernah chat. untuk awak andaikata awak dh delte contact saya, saya cuma nak bgitahu satu benda yang tiada satu pon mampu saya ungkapkan alasan saya mnyukai awak. semoga allah temukan kita diwaktu dan keadaan yang terbaik untuk awak dan saya .insyaallah aamiin.
2026-06-17 15:28:20
9
Shrlynny🌸 :
Same goes to me.. i already do the same its hurt but i need to love myself first….
2026-06-17 02:56:23
6
سري :
permulaan mmg sakit tp penghujungnya tenang🥰
2026-06-17 10:08:39
5
Pikacchu94 :
I am tired with this feeling . But its ok i go bcz not me he want
2026-07-08 19:45:27
1
hudarahman.shop :
dulu memang susah nk move on..rindu pd kenangan..HANYA MASA yg dapat merawat❤️now dah slowly delete ..perlahan² perasaan pudar..
2026-07-09 06:32:58
1
syazwani :
walaupn masih mengingati terpaksa melepaskn untuk memulihkan luka dihati.biarlah masa yang menyembuhkn
2026-07-03 12:22:47
1
에블린🤍 :
Meninggalkannya...tapi bukan kenangan bersamanya❤️🩹🥹😭
2026-06-25 15:53:20
1
𝓠𝔂𝓵𝓪𝓪𝓵𝓲🍃 :
sakitnya tu😩.. tapi untuk kebaikan diri sendiri juga..
2026-06-16 12:35:45
8
To see more videos from user @xbby1433, please go to the Tikwm
homepage.