@xbby1433: …not because the love faded, but because the love was real 🥀

Baby
Baby
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 16 June 2026 08:20:46 GMT
119688
10590
196
891

Music

Download

Comments

ratubuluh
snzulaiha :
diff org diff cara.mine sy x delete x unfollow.semua mcm biasa saja sampai sy memandang dia tidak lagi dgn rasa cinta/love.ambil masa yg lama tp xpe.yakin masanya akan tiba.so now langsung x ada rasa bukan saja pd dia tp pada semua😅
2026-06-17 16:35:17
179
zchsl_
Z :
Baru buat. Hopefully he’s happy with his wife. Goodbye my first love.
2026-06-18 00:32:12
42
sitisafiyyamuhammad
eat pray love :
umur 40 tuhan bagi rasa ni...penat la😭
2026-06-17 16:23:10
45
juliashapiee
⚘️Julia Shapiee⚘️ :
but u still thinkng about him🥀💔
2026-06-17 12:09:38
92
syatillaqmar
syatillaqmar :
Same goes to me I did the same
2026-06-16 11:46:43
10
32riena
Eina :
Kena buat mcmtu ke🥹😩
2026-06-16 16:24:01
11
zack360_
Zack Recond :
I block all her socmed
2026-07-31 19:50:23
1
phom_bee7
nick :
sbb cinta tak semestinya dimiliki.. mungkin skdar kenangan yg bisanya prlahan pudar..brlalu brsama angin,pergi
2026-06-21 12:18:24
13
zieraj25
𝓼𝓴𝔂𝓽𝓱𝓻𝓪𝔁 ⋆˚ :
tpi sakit 😭😭
2026-06-17 02:52:12
5
oopsitsanna
OopsItsAnna :
I did the same. But he keeps on contacting me 😑
2026-06-18 21:14:36
3
mikanarasten
Naraerling :
asalkn dia x ganggu x perlulh block ..sbb setiap hadirnya manusia lain dlm hidup kita adalh pelajaran dn pngalamn..ingt lh sejahat apapun perbuatannya ,ada juga kebaikn pernah dia lakukn..apapun terpulng cara masing² tuk melupakan dn merasa tenang.
2026-06-18 20:08:29
35
noreen.hashim2
Noreen Hashim :
i prefer see him happy even not with me...
2026-06-17 08:02:14
3
hazrin_othman
Haz :
5bulan did the same way … semoga dia bahagia dgn org baru…
2026-06-17 00:43:35
8
sayejaja
sayejaja :
Love her but let her go cos always give me headache
2026-06-18 22:54:42
6
qieyraqhayra
QueenOfSept👸 :
I didn't delete his contact, but I make a distance, stopped talking about him.. tak nak bazir air Mata pd yang tak menghargai 😊 dah cukup
2026-06-17 08:55:06
25
nina.azman43
Nina azman :
kenapa kne delete x paham 😅
2026-06-27 17:04:53
0
apakkau8888
YOLO_YODO :
Bila dia tak sayang, kau buat la macam mana pun, dia tak akan kesah. Tapi ni cara sebetulnya untuk move on.
2026-06-17 14:14:14
10
matchal4ttei0
ʚଓ :
tak delete contact tapi dah tak pernah chat. untuk awak andaikata awak dh delte contact saya, saya cuma nak bgitahu satu benda yang tiada satu pon mampu saya ungkapkan alasan saya mnyukai awak. semoga allah temukan kita diwaktu dan keadaan yang terbaik untuk awak dan saya .insyaallah aamiin.
2026-06-17 15:28:20
9
e.shrlnny
Shrlynny🌸 :
Same goes to me.. i already do the same its hurt but i need to love myself first….
2026-06-17 02:56:23
6
s3ri_89
سري :
permulaan mmg sakit tp penghujungnya tenang🥰
2026-06-17 10:08:39
5
pikacchucute
Pikacchu94 :
I am tired with this feeling . But its ok i go bcz not me he want
2026-07-08 19:45:27
1
hudarahmann
hudarahman.shop :
dulu memang susah nk move on..rindu pd kenangan..HANYA MASA yg dapat merawat❤️now dah slowly delete ..perlahan² perasaan pudar..
2026-07-09 06:32:58
1
murni_azwani
syazwani :
walaupn masih mengingati terpaksa melepaskn untuk memulihkan luka dihati.biarlah masa yang menyembuhkn
2026-07-03 12:22:47
1
adda09_
에블린🤍 :
Meninggalkannya...tapi bukan kenangan bersamanya❤️‍🩹🥹😭
2026-06-25 15:53:20
1
icebaby008
𝓠𝔂𝓵𝓪𝓪𝓵𝓲🍃 :
sakitnya tu😩.. tapi untuk kebaikan diri sendiri juga..
2026-06-16 12:35:45
8
To see more videos from user @xbby1433, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About