@kashanmahfoozofficial: Foran Plot le lou kiyunke faida isi mein hai ! Etihad town phase 4 #foryou #viral #etihadtown #lahore #investment

Kashan Mahfooz - Real Estate
Kashan Mahfooz - Real Estate
Open In TikTok:
Region: US
Tuesday 16 June 2026 17:29:41 GMT
66728
3405
60
213

Music

Download

Comments

mbt.10
Muhammad bin tanveer :
2 sal phely same aisi vedio apnay bahria orchard ki be banai thi😥
2026-06-20 06:30:42
7
lost_illusion72222
Miss_jutti :
bro what about bahria orchard.?
2026-06-17 04:12:55
5
sultanboss111
♓️SULTAN♓️ :
Details
2026-08-06 14:56:35
0
sanaullahkhan3279
Sanaullah Khan :
sir Please Guide me. 10 Lakh Real state pe Lgana chahiye ya PSX pe?
2026-08-14 08:50:33
0
nadeem.belli
Nadeem :
60 lac gold ya dollar mein invest ho to ya nahi plane ap ka pass ho ga .
2026-06-17 10:57:05
8
shopsvlogs
AQIB SABH :
love you bhai phela comint mera ha
2026-06-16 17:33:36
2
hassanbukhari786
Hassan Bukhari :
File or registry?
2026-07-24 20:07:59
0
regi.model.town.p
Regi Model Town Peshawar :
assalam o alaikum kashan bhai may real estate ka kam karta hoo apki mentorship may kam karna chahta hooo
2026-08-01 17:46:02
0
ismailshahdj
I S M A I L S H A H :
asi gari mry dost k pass the aus nay 80 lack ki sale ki
2026-06-17 18:02:11
4
m_4_maano
𝒉𝑚𝑚𝑚 :
sir Kia hum 50 ya 60 Hazr m kuch buy KR skty h ?
2026-06-17 07:19:38
2
advfakharnaqvi
Adv Fakhar :
Fake 😁
2026-06-18 14:42:07
1
5911sidhu92
🔥 Sidhu✅ :
over speech 💬
2026-06-17 06:25:36
2
rizwanulhaq445
Rizwan ul haq :
Yeah bhai Gojat Khan mein bhe aik society ko aisay he baich Rahay thay kuch saal pehlay .
2026-06-18 11:13:57
0
music_lover798
𝑀𝑎𝑛𝑠𝑎 𝐴𝑙𝑖 :
sir g big fan bus AP ki mentality ka Baki ye property palay he nahi prti pata nahi q..
2026-06-16 17:34:31
3
syed_tauqeer5
SHAH :
marketing king 👑🔥
2026-06-16 18:09:45
2
jawadafzal01
جواد :
har project k baaray me yahi boltay ho
2026-06-18 23:53:25
1
zameenmarketing
Zameen Marketing :
ablogic presentation
2026-06-18 09:12:00
1
asif_khaaan07
Åsif Khan :
agar future me ho hi na mar jao to phir 50 lakh ho ya 50 arab kahan karna hai phir
2026-06-17 18:08:30
1
inam.ff83
Inam FF :
Bhai ap is dafa ay nai village ya many daika nai ap KO milad pa
2026-08-27 19:22:53
0
tornrose19
tornrose :
saray he town asy hoty hen tu acha town konsa hai bhai
2026-06-29 16:51:00
0
aizazzz3
Aizaly :
Bankers ko to degrade mt kro hmari b jobs hn targets hn😂
2026-08-11 18:06:59
0
rocketsnookerfactory
Rocket Snooker Factory 🚀 :
area city
2026-08-09 14:51:30
0
f4izan40
FAIZAN🔞 :
bro development charges Hoge ka nahi
2026-07-16 12:49:27
0
princezaib804
𝙍𝘼𝙅𝘼_𝙕𝘼𝙄𝘽_😇🥂 :
Ap ki video bhot inframative Hoti hai
2026-06-19 17:04:21
0
To see more videos from user @kashanmahfoozofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About