Ik kan bevestigen dat Nijntje hier ook de redding is. 🐰
2026-06-17 06:52:42
885
lillydoo_usa :
Sometimes it’s that easy 😅🥹
2026-06-22 16:14:25
0
User :
Jeetje wat lijkt lee op jou echt 1 gezicht en wat lijkt deze dame op haar vader 💗
2026-06-16 18:04:13
385
- :
Ja dit werkt! De happy song werkt ook heel goed🤩🤩
2026-06-16 17:48:22
243
Herautmartine :
bij pubers helaas noet meer
2026-06-17 17:26:46
84
Yaël :
The happy song - Imogen Heap
2026-06-17 07:25:51
45
Astrid :
2026-06-19 10:57:30
58
Sarah Simelyn :
Je moet de happy song ook zeker eens proberen ! Ook een topper😍
2026-06-16 18:14:33
21
samantha :
bij ons werkte bob marly voor baby
2026-06-18 09:23:09
5
Gerrianne van twist :
bij mij werkt het met het thema lied van woezel en pip of mega mindy
2026-06-17 04:47:11
49
Sherena :
Jessica!
2026-06-18 11:39:16
30
Selma 💕 :
The happy song van imogen heap!!!
2026-06-16 18:46:58
2
Grygrnckx :
Werkt het ook als je Jessica roept?
2026-06-17 16:06:42
17
Goudvis1310 :
Dochter van 1,5 nu. Ontwikkeling ging van Nijntje -> Sesamstraat -> teletubbies. Werkt altijd 😂
2026-06-17 13:36:49
17
Hilde🩷 :
Omdat je ze ff afleid ja
2026-06-18 06:08:38
8
Manon :
Bumba muziek was hier de magie 😂
2026-06-17 09:55:45
5
quinty :
Ik raad Jokie en Jet aan als backup 🤪
2026-06-16 19:43:27
9
Eefje Verstegen :
bij ons was het joki en jet en dan dat liedje van de speeltuin 😅 ondertussen is hij 7. Ik heb dat lied zoveel gehoord dat ik nog steeds ga rennen als ik hem hoor. 🙈
2026-06-17 08:29:27
6
Daphne Iris Overmars 🇳🇱 :
Je wil het niet geloven. Die van mij is 6 maanden en hier is Links Rechts favo...... Ben ik niet blij, de hele dag dat lied in mijn hoofd😂😂
2026-06-17 17:26:45
5
kopenhagen29 :
Owww wat een schatje 🌸
2026-06-17 20:33:27
6
cozycolormom🌺 :
hier was het de intro van sofie de giraf. ze is nu 6 en zingt het nog steeds vollop mee. wij als ouders trouwens ook😅
2026-06-16 19:35:03
28
To see more videos from user @naomiariel, please go to the Tikwm
homepage.