طيب هقولك على حاجه
الموضوع ده مش جديد و مش اسكندرية بس
في القاهرة مثلآ في مستشفى ما من اكتر من ٣٥ سنة اتقال من الدكتور باللفظ للمريضة لفظ خارج
2026-06-16 18:18:52
1123
اميرة :
بس انا اختي قالتلي ان حصل فيها كده في القاهرة من ٢٠ سنه
2026-06-16 18:31:23
356
غَزَال 🦌 :
انا قلبي وجعني و حاسه اني هيجرالي حاجه من كم الكومنتات و الستات و ادعائهم حاسه اني في فيلم رعب حاسه ان ده كله حلم بجد نفسيتي تعبت اوي
2026-06-17 02:39:13
214
vero tharwat :
انا كنت في كلية اداب قدام المستشفى احب اقولك منظر المستشفى اصلا يخوف انك تدخلها كنت كل ما اعدي قدامها قلبي ينقبض وبخاف منها
2026-06-16 20:50:51
312
WALAA🦋 :
مستشفى الجلاء فيها اكتر من كدا
2026-06-17 01:04:58
46
jojo.238924dx :
مش اسكندريه بس عندنا في طنطا المنشاوي والجامعه 🙂
2026-06-17 01:09:58
88
Sosa Eva :
المشكله ان مستشفى الشاطبي هي مش للغلابه بس لا ديه للحالات الخطر كمان يعني في حالات الخاص مابيقبلهاش فلازم تروح الشاطبي او للولاده الطارئة واللي بيدخل مستشفى حكومي مبيخترش الدكتور اللي هيباشروه لا هما اللي بيحددو ياكدا ياتروح تختار براحتك فالخاص فهو مش بمزاجك دكتوره ولا دكتور
2026-06-17 15:07:48
0
مروة 🇩🇿💫 :
دا موثق اصلا
2026-06-17 12:25:05
23
₩? :
ما تلخص
2026-06-18 12:22:17
7
Abeer khatab🎀🍒🏝⚘️🏕 :
وعن تجربه هى صادقه جددددددا
2026-06-17 12:27:25
42
ٰٰ :
@ٰٰ: كل كله قالتها الدكتوره صح أنا من اسكندريه وطول عمري اسمع إن المستشفى دي وحشه اوي
2026-06-16 18:08:51
78
بنوته عبدو ♥️💍 :
انا بكره الطب
2026-06-17 06:46:12
16
Mo_Sherif3 :
من الكومنتات واضح ان المشكله مش في مستشفي الشاطبي بس دا ف معظم مستشفيات مصر
2026-06-16 19:44:12
17
yellow :
الداخلية هى مش بتتحرك إلا لو الموضوع يبقى ترند
2026-06-18 04:27:04
10
hendzenhome :
لا يمكن السكوت عنه و الدكتورة كتبت عنه بعد ٦ سنين
2026-06-17 12:49:34
12
Soaad Tahoun :
للأسف كلامك صح جدآ
2026-06-17 12:35:09
8
سِت الحَبايِب يَـ(حـبيبـه)🌹 :
التعليقات الطويلة تساعد في دفع خوارزمية التوصيات!! الزهور، بتلاتها الرقيقة وألوانها الزاهية، أسرت انتباه الإنسان لقرون - ليس لجمالها فقط، ولكن لما تحمله من رمزية غاية وأهداف بيولوجية معقدة. من المروج البرية التي تنفجر بزهور الخشخاش الجامحة إلى حدائق الورود المزروعة بدقة، تبدو الزهور وكأنها موجودة عند تقاطع الفوضى والتحكم، الطبيعة والرعاية. إنها أكثر من مجرد زينة؛ فهي آليات الطبيعة المعقدة للتكاثر، تجذب الملقحات برائحتها وتناسقها في رقصة تطورية هادئة. ومع ذلك، beyond دورها البيئي، أصبحت الزهور رسائل في كل ثقافة تقريبًا - رموزًا للحب، والحزن، والاحتفال، والاعتذار. زهرة واحدة يمكن أن تثير الذكريات، تنقل مشاعر لا توصف، أو تحول مساحة كاملة، وإن كان لفترة وجيزة. حتى في ذبولها، تذكرنا بهشاشة الجمال والدورة المستمرة للحياة والموت. هناك شيء عميق بهدوء في كيف أن الزهرة، رغم زوالها السريع، يمكن أن تحمل الكثير من المعنى في عمرها القصير - كتمرد لطيف ضد الزمن نفسه
...
2026-06-17 21:09:50
7
Agatha :
"تحقيق رسمي"
2026-06-17 13:39:03
7
mamt Ahmed :
ماشاءالله تبارك الله عليها جامعه المنصوره بعيد عن كل الكلام ده
2026-06-16 23:27:03
34
𓇌M𓄿N :
2026-06-16 22:24:48
56
المهري( أيسي Aisy ) :
الله يرحم الدكتور ضياء العوضي
2026-06-16 22:39:06
14
نور من الله :
اعرف دكتورة نسا دكتورة حنان محمود في الدقي شاطرة جدا وبتتقي ربنا في المرضي ومعاملتها للمرضي في منهي الذوق والرحمة
2026-06-16 18:46:31
52
To see more videos from user @hazieemulraad, please go to the Tikwm
homepage.