מיכל המהממת מנטורית מס 1 🥰
קיבלתי אזומד גל מהרופא אשמח ללמוד ממך דרך לשימוש
כי אין לי מושג איזה בעצם סוג של פגמנטציה
והאמת שיש לי ממש מעט 🙏
2026-06-16 20:15:59
1
לי :
בקיץ ממש טעות שעשיתי לטפל בפיגמנטציה. לא עזר הקרם הגנה
2026-06-16 19:31:14
0
Beyna :
תודה רבה❤️
2026-06-17 04:17:48
1
Talya Avraham 🍥✨ :
רוצה להתחיל רטינול בכמות נמוכה כמובן, להמתין לחורף? כן מורחת קרם הגנה ומחזקת אבל חוששת עדיין
2026-06-17 10:32:41
0
user5863147521633 :
מיכל היקרה האם את מכירה קרם שהוא יכול להיות תחליף לרטוויט (גנרי) אפילו במרשם? יש מחסור ברטוויט
2026-06-19 11:38:08
0
Judith Gozlan :
אצלי העור התבהר יותר, הכתמים בלטו ולאט לאט התבהרו. הם לא נוצרו בחודש ואני לא מצפה שיעלמו בחודש, רק להתמיד. והאזלאית של cos de baha כל כך טובה ועשירה שאני לא רוצה לוותר עליה לעולם
2026-06-17 13:47:14
0
noyline :
איזה תוכן איכותי, אין עלייך ועל ההמלצות שלך בשום מקום!❤️
2026-06-16 23:25:51
0
מורן מוסקוביץ :
למה מפיגמנטציה של הריון קשה ממש להיפטר?
2026-06-21 05:16:40
0
M :
ממליצה על מוצרי the ordinary?
2026-06-17 13:10:57
0
tamaradmoni :
איך מטפלים בפיגמנטציה בבית השחי?
2026-06-22 10:13:08
0
To see more videos from user @mama.michie, please go to the Tikwm
homepage.