بعد اذنك دكتور تجاوبني انا من 17 يوم ع نظام لكن عندي مشكلة اي اشي باكلو عدا عن رز ولحم وعسل وتمر وزبيب وتمر بعملي الم كبير بمعدتي مثلا متل شيبس او زيتون
2026-06-17 14:50:35
1
Hanaa_.SZ :
متبعة نطام الطيبات وناكل في وجبة واحدة في اليوم اللي هيا تلاتة ثمرات وارز بطاطا مسلوقة بزيت الزيتون ونشرب في كوب عصير جوافةًسكر بعد الأكل بساعتين يكون 187والصايم اغلب الأيام فوق 110ملتزمة بالنظام لكن ارقام السكر مرتفعة
2026-06-17 10:19:28
1
Hassan Ibrahim :
ربنا يرحمك
2026-06-23 17:59:07
1
سوسو :
كلام علمي وموجود فقط هذه العبقري ربط الامور ببعضها وجرب لكن محد فكر زيه لانه ذكي
2026-06-17 09:40:20
9
همر 🐅 :
الله يرحمك يارب
2026-06-23 19:44:47
1
Amira :
انا جسمي جميل لكن بطني كبيرة ماذا افعل اريد بطن مشدودة
2026-06-20 06:09:05
1
《SDN》ASO :
بسال اخذ فيتامين D مضر في راي دكتور ضياء ؟
2026-06-17 06:55:40
1
マハ :
هو انا اشرب اد ايه عصاير ف اليوم بحس ان بقي هايزه اشرب منها كتير وجبه واحده رز وبطاطس وعصير بس اد ايه كوبيايه
2026-06-22 14:58:19
0
amal :
يعني اي مصفر مش فاهمه مش لو السكر وطي المريض يدخل في غيبوبة حد يفهمني يعني اي تقيص السكر تلاقيه مصفر ازاي مش فاهمه
2026-06-21 23:44:50
0
walidaltayb :
الله يرحمه ويحسن إليه ويجعل مثواه الجنة يارب العالمين
2026-06-19 09:35:02
0
ΛΉMΣD :
طيب متبع النظام والسكر بعد الاكل مرتفع
2026-06-17 07:58:49
0
A sh :
د/ ضياء الدين العوضي.
اللهم أجعل المسك ترابه والكوثر شرابه والريان بابه والسندس لباسه والفردوس مستقره وداره وعلي الصراط المستقيم ثبت أقدامه وبالحسنات أثقل ميزانه واسقه من حوض حبيبك المصطفي صل الله عليه وسلّم واجعل القرآن العظيم شفيعه
اللهـم إغفـر له وارحمـه واسكنه الفردوس الأعلي من الجنة مع النبيين والصديقين والشهداء والصالحين وحسن أولئك رفيقا اللهم آمين يارب العالمين 🤲
أللهم أجعل بردا وسلاما على دكتور ضياء من اي اذي يارب العالمين🤲🤲🤲🤲
2026-06-19 02:12:13
1
Amira :
انا فقط اريد تنحيف بطني ماهو الحل
2026-06-20 06:24:17
0
Nermin :
هو ازاى اقدر اقيس الأنسولين ؟
2026-06-17 15:15:41
2
أبو عبد الحكيم :
ماشاءالله تبارك الرحمن ❤️🤲❤️الله يرحمك رحمة واسعة اللهم امين يارب العالمين ❤️🤲❤️
2026-06-17 22:50:13
2
ام عادل :
هل دكتور اتكلم عن هشاشه عظام وعلاجه
2026-06-17 15:52:30
1
إبراهيم سعد ابو حبيبه :
د/ ضياء الدين العوضي. اديت الرساله واديت الامانه ونصحت الامه
اللهم أجعل المسك ترابه والكوثر شرابه والريان بابه والسندس لباسه والفردوس مستقره وداره وعلي الصراط المستقيم ثبت أقدامه وبالحسنات أثقل ميزانه واسقه من حوض حبيبك المصطفي صلِّ.الله عليه وعل إله. وسلّم واجعل القرآن العظيم شفيعه
اللهـم إغفـر له وارحمـه واسكنه الفردوس الأعلى من الجنة مع النبيين وال البيت أجمعين
والشهداء والصالحين وحسن أولئك رفيقا بلاحساب ولا سابقة عذاب اللهم آمين يارب العالمين
2026-06-17 22:57:40
1
User1341 :
:اسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يكون مازال على قيد الحياه يأحي ياقيوم ياذا الجلال والإكرام يارب العالمين👌👌👌👍👍👍👍👏👏👏👏✌️✌️✌️✌️✌️💯💯💯💯💯💯💯💯
2026-06-18 07:58:20
2
بصراحة :
ما بحس بجوع ابدا
كنت زمان لما افطر خلال ساعة الا ربع احس بجوع شديد
احط اكل تاني وارجع احس بجوع بعد ربع ساعه بفترة اقل
وأفضل كل اليوم شعور الجوع مستمر والوزن يزيد من ارتفاع الانسولين وليس من الاكل
2026-06-19 05:26:11
1
you can to smile :
الله يرحمك وينور قبرك
2026-06-17 12:11:00
1
To see more videos from user @drwadahadam, please go to the Tikwm
homepage.