Dia runtuh yg lama pastu buat yg baru.. pandai buat duit 😌
2026-06-18 00:36:32
41
RJ :
aku pernah duduk sana blok c
2026-06-17 08:39:12
12
yush610 :
flat pekeliling, banyak kenangan pernah naik lif nak ke tingkat 10 dengan akak sedara ada bebudak tutup power lif kitorang sangkut dalam lif 40 minit lepastu diorng onkan semula haha.
2026-06-18 03:43:13
42
🌸Kina Mustaffa :
Block G n B hadir. Structure bangunan sgt kuat. Tempat kami jdi kuat mental n fizikal. Block Polis block apa yea?
2026-06-19 03:14:18
19
StrvngrGG :
membesar zaman kecik disini selepas gempa bumi n pindah
2026-08-12 12:28:52
2
Farouqie :
Blok F hadir..☺️
2026-06-17 22:21:25
3
Muhamadsarizan :
Block D144 sebelah LRT titiwangsa..
2026-06-20 07:51:25
2
mohdizhamahmad :
walaupun saya bukan penghuni di sini, tapi dpt saya bayangkan betapa meriah dan harmoninya penduduk pada zaman itu 👍👍👍
2026-06-20 13:33:53
5
senorita 🌹 :
kenangan membesar kat sini. ❤️
2026-06-18 07:17:55
6
𝕯𝖆'𝕾𝖔𝖚𝖑𝕵𝖆𝖍𝖍 :
skrg tapak dia jadi apa eh?
2026-06-17 23:27:21
1
hfzsfn :
ada court badminton kan dekat situ dulu..kecik2 selalu ikot bapak aku main badminton dekat situ..tahun 90an..
2026-06-23 09:33:58
2
Sazali Ahmad6749 :
port tokan dlu....zaman gelap aku
2026-06-17 13:14:59
9
abang.long079 :
Aku duduk lama jugak blok E152, mula2 tkt 4 kemudian tkt 8 sampai kem tutup
2026-07-02 07:00:03
1
Imran Mohamed :
Bapa saya membesar flat ni..
2026-06-18 10:30:12
2
HaaNiyy :
pernah berutus surat
dgn sorang kenalan di flat ni
tp jodoh nya tiada🤪
2026-06-17 15:38:06
6
M. Syahir :
Bang, tulisan tu buat slow lagi kalau boleh. Laju sangat
2026-06-19 12:31:08
1
Myn. :
Weh mengadap taman tu block apa wehh
2026-06-18 09:11:57
0
Garage Camera :
block G hadir..arwah nenek selalu jual aiskrim potong kat member kecik kecik..kitorang main kat taman depan block..rindu sahabat sahabat spermainan
2026-07-07 15:19:51
1
Tremendous :
Sekarang dah jadi MRT Titiwangsa
2026-06-18 06:23:59
5
🍯ℍ 𝕒 𝕟 𝕚 𝕖 𝕪 𝔹 𝕖 𝕖🐝 :
Duduk Blok B tingkat 4..hadir 🙋🏻♀️
2026-06-18 07:59:51
1
Imah Pakdie Travelog :
Sekitar tahun 2000 kat flat ni je ada dobi layan diri yang masuk syiling
2026-06-18 03:08:57
2
reference :
block f-154-9e 🥹 . darjah 4 pindah ke DESA REJANG . hmmm kenangan tunggu bas sekolah kat block E .
2026-06-18 14:59:03
2
Tinnnn :
Ada satu telemovie seram haliza misbun berlakon dekat flat ni. Tak ingat tajuk dia apa
2026-06-22 15:46:17
1
Muniain :
Tempat bermain dengan kawan2 sekolah
2026-06-17 11:29:37
1
mambang mabok minum brendi :
Vibe mcm young and dangerous.. What a life memory
2026-06-17 14:07:23
1
To see more videos from user @tehtarikapam, please go to the Tikwm
homepage.