@tehtarikapam: #flatpekeliling #jalantunrazak #kualalumpur #malaysia #flat #tunkuabdulrahman #1964 #kisahbenar

tehta
tehta
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 17 June 2026 06:00:00 GMT
70575
2459
107
193

Music

Download

Comments

nur_laila1216
Laila :
Dia runtuh yg lama pastu buat yg baru.. pandai buat duit 😌
2026-06-18 00:36:32
41
rj92009
RJ :
aku pernah duduk sana blok c
2026-06-17 08:39:12
12
yush2417
yush610 :
flat pekeliling, banyak kenangan pernah naik lif nak ke tingkat 10 dengan akak sedara ada bebudak tutup power lif kitorang sangkut dalam lif 40 minit lepastu diorng onkan semula haha.
2026-06-18 03:43:13
42
kinamustaffa
🌸Kina Mustaffa :
Block G n B hadir. Structure bangunan sgt kuat. Tempat kami jdi kuat mental n fizikal. Block Polis block apa yea?
2026-06-19 03:14:18
19
strvngrgg
StrvngrGG :
membesar zaman kecik disini selepas gempa bumi n pindah
2026-08-12 12:28:52
2
farouqie3
Farouqie :
Blok F hadir..☺️
2026-06-17 22:21:25
3
muhamadsarizan
Muhamadsarizan :
Block D144 sebelah LRT titiwangsa..
2026-06-20 07:51:25
2
mohdizhamahmad
mohdizhamahmad :
walaupun saya bukan penghuni di sini, tapi dpt saya bayangkan betapa meriah dan harmoninya penduduk pada zaman itu 👍👍👍
2026-06-20 13:33:53
5
hamanialya
senorita 🌹 :
kenangan membesar kat sini. ❤️
2026-06-18 07:17:55
6
dasouljahh
𝕯𝖆'𝕾𝖔𝖚𝖑𝕵𝖆𝖍𝖍 :
skrg tapak dia jadi apa eh?
2026-06-17 23:27:21
1
aaphyss
hfzsfn :
ada court badminton kan dekat situ dulu..kecik2 selalu ikot bapak aku main badminton dekat situ..tahun 90an..
2026-06-23 09:33:58
2
babahdamien
Sazali Ahmad6749 :
port tokan dlu....zaman gelap aku
2026-06-17 13:14:59
9
abang.long079
abang.long079 :
Aku duduk lama jugak blok E152, mula2 tkt 4 kemudian tkt 8 sampai kem tutup
2026-07-02 07:00:03
1
nexus89999
Imran Mohamed :
Bapa saya membesar flat ni..
2026-06-18 10:30:12
2
haaniyy0
HaaNiyy :
pernah berutus surat dgn sorang kenalan di flat ni tp jodoh nya tiada🤪
2026-06-17 15:38:06
6
syahirnaqiuddin_
M. Syahir :
Bang, tulisan tu buat slow lagi kalau boleh. Laju sangat
2026-06-19 12:31:08
1
yzmeenamiralrashid
Myn. :
Weh mengadap taman tu block apa wehh
2026-06-18 09:11:57
0
garage.camera
Garage Camera :
block G hadir..arwah nenek selalu jual aiskrim potong kat member kecik kecik..kitorang main kat taman depan block..rindu sahabat sahabat spermainan
2026-07-07 15:19:51
1
hakim__luq
Tremendous :
Sekarang dah jadi MRT Titiwangsa
2026-06-18 06:23:59
5
h0n3y8e3
🍯ℍ 𝕒 𝕟 𝕚 𝕖 𝕪 𝔹 𝕖 𝕖🐝 :
Duduk Blok B tingkat 4..hadir 🙋🏻‍♀️
2026-06-18 07:59:51
1
imah.pakdie
Imah Pakdie Travelog :
Sekitar tahun 2000 kat flat ni je ada dobi layan diri yang masuk syiling
2026-06-18 03:08:57
2
allence92
reference :
block f-154-9e 🥹 . darjah 4 pindah ke DESA REJANG . hmmm kenangan tunggu bas sekolah kat block E .
2026-06-18 14:59:03
2
georgietwin
Tinnnn :
Ada satu telemovie seram haliza misbun berlakon dekat flat ni. Tak ingat tajuk dia apa
2026-06-22 15:46:17
1
murniyatie87
Muniain :
Tempat bermain dengan kawan2 sekolah
2026-06-17 11:29:37
1
pejalansepi0
mambang mabok minum brendi :
Vibe mcm young and dangerous.. What a life memory
2026-06-17 14:07:23
1
To see more videos from user @tehtarikapam, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About