İnsan bazen sevdiği kişiyi değil, onunla kurduğu geleceği kaybedince yıkılırmış.
Sana bakınca artık eskisi gibi hissedemediğimi söyledim ama bu seni sevmediğim anlamına gelmiyor. Belki de canımı en çok yakan şey bu. Çünkü seni hala deli gibi seviyorum ama bizi eskisi gibi hayal edemiyorum.
Bir zamanlar bütün yarınlarımda sen vardın. Çalışırken, gezerken, hayal kurarken, para biriktirirken, bir evin önünden geçerken bile aklımda hep biz vardık. Şimdi ise ilk defa geleceği düşündüğümde kocaman bir boşluk görüyorum. Sana kızgın mıyım bilmiyorum. Kendime kırgın mıyım onu da bilmiyorum. Bildiğim tek şey çok yorulduğum. Sürekli aynı yaraların açılmasından, aynı korkuların büyümesinden, bir gün düzelecek umuduyla kendimi tüketmekten yoruldum. Belki yıllar sonra dönüp baktığımda hâlâ seni hatırlayacağım. İlk sarıldığımız günü, ilk heyecanlarımızı, birlikte kurduğumuz hayalleri unutmayacağım. Bugün içimde ne öfke var ne nefret. Sadece büyük bir hüzün var. Çünkü ben senden vazgeçmek istemedim. Ama bazen insan birini sevmeyi bırakmadan da ondan uzaklaşmak zorunda kalabiliyormuş.
Keşke her şey ilk günlerdeki kadar güzel kalsaydı. Keşke bazı insanlar değişmeseydi. Keşke bazı hayaller yarım kalmasaydı. Ama hayat keşkelerle yürümüyor. Ben de bunu öğreniyorum…
2026-06-18 08:48:32
66
Merve :
yaşamak için çalışıyoruz sadece
2026-06-19 15:59:36
67
elif :
İş ev,ev iş
2026-06-19 18:57:36
34
アルダ :
lan 14 yaşındayım hayyattan umudum kalmadı
2026-06-18 22:55:52
30
K.Ç :
yorgunluktan mı durgunluktan mı olgunluktan mı bilmiyorum ama hiç bir şey yapmaya hevesim kalmadı.
2026-06-18 15:12:40
13
yetiledger :
Yorgunsun değil mi
2026-06-19 13:58:30
11
Yusuf7İste :
Dm A kim yusuf yazarmısınız?
2026-06-19 22:57:25
1
Muhammed bülte :
İşe git, eve gel
2026-06-20 19:33:52
9
LAL :
Kafam o kadar karışık ki oofff
2026-06-18 10:40:04
45
Burak.Yıldız :
işe git eve gel elde yok avucta yok özel hayat yok yaşam yok çalışmak var sadece