Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@glowluxe.studio: 【夏限定半額セール】衣替えのお悩みは、これ一つで解決 ! www #衣類収納 #収納ラック #旅行グッズ #真空パック #スーパーsale
GlowLuxe
Open In TikTok:
Region: JP
Thursday 18 June 2026 08:00:00 GMT
0
0
0
0
Music
Download
No Watermark .mp4 (
7.64MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
5.71MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
There are no more comments for this video.
To see more videos from user @glowluxe.studio, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#рек #fyr
BACK DOOR BLACKJACK 🤑#kickstreaming #streaming #BLACKJACK #GAMBLING #fyp #streamer
Classic is the name #interiordesign #foryou #goviral #fypシ゚viral #fyp
বিশ্বাস রাখি,ওই রবের প্রতি তিনি একদিন সব আশা পূরণ করে দিবে ইনশাআল্লাহ..!🙂🖤#tiktokpakistan #VoiceEffects #foruyou #for #creatorsearchinsights
bình thường ngta chỉ thấy e hay cười nói v thôi chứ đâu ai thấy lúc e mệt mỏi áp lực đâu #twnpich #teeteewanpichit #teetee #xh
בשיתוף ממומן שריג יבואן הרשמי חלות סלמון בקראסט פיצוחים חגיגי שהכנתי בנינג׳ה גריל מקס פרו בלי מאמץ, בחרתי בנינגה גריל לאפיית הסלמון כי לסלמון יש נטייה להתייבש ובגלל פיזור החום האחיד , הסלמון נשאר עסיסי ובמהירות שיא מצרכים: - 1 נתח פילה סלמון ללא עור שלם - חבילת אספרגוס - חצי כפית מלח גס - 2 כפות שמן זית למרינדה: - 3 כפות דבש - חצי לימון סחוט - 3 שיני שום כתושות - כפית מלח - 3 כפות שמן זית - 1 כף חרדל דיגון גרגירים לקראסט: - כוס פיסטוק קלוף - כוס אגוזי מלך טבעיים - צרור פטרוזיליה אופן ההכנה: - חותכים את הסלמון ל6 חתיכות שוות - לוקחים כל 3 חתיכות ויוצרים חלה, אפשר לקלוע מהאמצע למטה ואז למעלה ואפשר לקלוע מלמטה למעלה תעשו מה שיותר נוח לכם - לוקחים את האספרגוסים ועם קולפן מגלפים את החלק התחתון - בפלטה החלקה של הנינגה שמתי נייר אפייה (לא חייב) - הנחתי את האספרגוסים לאורך פיזרתי מעט מלח גס ושמן זית ושמתי את חלות הסלמון על האספרגוסים - בקערה ערבבתי את חומרי המרינדה - טחנתי במעבד מזון את מרכיבי הקראסט - מרחתי את החלות במרינדה ופיזרתי קראסט פיצוחים - הדלקתי את הנינגה מצב אפייה 200 מעלות 20 דקות - ברגע שהמכשיר התחמם מכניסים את הסלמון לגריל וסוגרים - זהו אין צורך להציץ ולא כלום - מי שמכין את זה לערב החג הייתי ממליץ לשים על 15 דקות ( ואז לחמם עוד 5 דקות לפני ההגשה) - או להכניס את זה ישירות בערב החג(לכאלו שלא שומרים ) - בתאבון חג שמח @ninja.israel @sarig_il #חלותסלמון #סלמון #סלמוןבקראסט #פסח #חגשמח #יאבלולושמבלולו
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy