@otodespo: 🎼Τα κομμάτια μου🎼 Να αγαπάς..τι όμορφο συναίσθημα! Να σ' εγκαταλείπουν...τι άσχημη κατάληξη!!! Και ο καιρός περνάει. Όπως... Περνάει όμως. Κι εσύ έχεις πενθήσει. Και πάνω που καταφέρνεις να ανασάνεις και λες "προχωράω" αυτή επιστρέφει. Έρχεται να αποτελειώσει τα συντρίμμια που άφησε. Κι εκεί είναι που σε τρώει το γιατί... #AiJOto #Greeksongs #Greekmusic #NewSongs #NewMusic