@ekonomimamman: Vad tror ni? 🩷 Landar vi på samma summa, mer eller kanske mindre? 🎡🍿💸 Jag har gjort några ändringar i budgeten i år och lovar att redovisa kostnaderna precis som förra året. Kram #liseberg #mammalivet #privatekonomi #resamedbarn #sommarlov
De beror ju på om ni köper exakt samma som förra året eller om ni gör något extra. Hur ska vi kunna veta hur mycket ni ska handla för?
2026-06-20 06:11:25
17
Hardyyy :
7658kr gissar jag på.
2026-06-21 18:05:36
6
Chrille :
HUR kunde det bli så dyrt??? 🤔
2026-06-21 20:29:31
3
TuffeClasbyxa :
Är det i Stockholm?
2026-06-21 17:30:30
1
Anna Karlsson :
Herregud, aldrig i livet
2026-06-18 08:38:30
7
Theo :
Är du på Liseberg med matilde livia agust😁
2026-06-17 12:30:58
4
kalle kula :
vansinne....att gå i skogen å fika vid en sjö kostar 150 spänn........
2026-06-17 15:41:09
2
CarlVon :
8K
2026-06-18 09:49:43
1
incus948 :
Jag reagerar inte på priset utan mer på att Liseberg släpper in så många att minst halva tiden står man i köer och får helt enkelt inte åka så mycket. När det är som värst är köerna över 30 min. När det blir så är det helt enkelt inte prisvärt för det är inget nöje utan mest frustrerande. 😂😂😂😂😂
2026-06-18 07:53:59
3
Emelie :
Hur många är ni? 😊
2026-06-17 19:47:26
3
Jaha :
Var hotell med i de priset
2026-06-18 07:37:56
1
Thomas :
10000kr
2026-06-17 19:45:03
1
elieliasson :
närmare 10 000:- skulle jag tro.
2026-06-18 07:52:10
2
Ahndoril :
Hur många är ni?
2026-06-18 09:11:58
1
EazyTarQeT :
500 max
2026-06-17 22:40:55
1
stella :
runt 9000
2026-06-17 21:50:17
1
Kerstin Emilia Svensson :
Ja inträdet är 95kr och gånger 7 blir det väl 665. Om ni inte åker, spelar, äter eller köper något.
2026-06-19 11:11:02
0
volvolaban75 :
dyrare lätt dyrare
2026-06-18 07:35:03
1
Denise Olsen :
Ett par dagar i april säljer de ut entre+åkband för halva priset. Vi köpte 4x entre+åkbamd för 870kr! Vi tar med litr mellis och köper mat där en gång under dagen spelar lite och köper godos påvägen ut. Tror vi klarar oss under 6k
2026-06-18 04:56:22
1
Andreas :
Hur kan det bli så dyrt?! Med boende och allt eller?
2026-06-17 16:18:06
3
Krister Karlberg440 :
minst 10000🤣
2026-06-17 21:11:49
1
grwm💯👾 :
Såååå sjukt.. det ska vara gratis
2026-06-17 19:40:03
0
Bjarne Converter Pal :
mer . Tyvärr .😁
2026-06-17 17:47:21
1
Anders :
Meeeer
2026-06-17 17:53:13
1
To see more videos from user @ekonomimamman, please go to the Tikwm
homepage.