@adelaideade: Ik geef toe dat ik niet zo van supermarktsushi houd. Maar deze van de Lidl verraste me, hij was heerlijk. #shushi #lidl #tips #lekker

Adelaide Ade
Adelaide Ade
Open In TikTok:
Region: NL
Wednesday 17 June 2026 12:28:57 GMT
481842
13215
273
8611

Music

Download

Comments

jeaxy2006
m_0592 :
ik blijf bij mn verse jumbo sushi (oprecht 1vd beste sushi wordt dr gw in winkel gemaakt door zon sushi bedrijf)
2026-06-18 08:12:34
314
oliviashaxx
liv :
ik heb nog nooit lekkere sushi gegeten van een supermarkt. behalve waar het 'vers' gemaakt word. waarom zou dit wel ineens lekker zijn? 😭
2026-06-18 07:06:10
187
dutchaerials
DutchAerials :
sushi uit de supermarkt is sowieso niet te eten het is zo chemisch
2026-06-18 06:24:23
90
kimkimkimah
kimkimkimah :
ik heb die met zalm en roomkaas ook geprobeerd. lekker hoor.
2026-06-17 21:32:34
152
misstastycheese
キアラ🌸 :
Lag helaas niet bij onze lidl. Onigiri wel, die was wel oke. Een beetje wat je van de Lidl voor 2 euro mag verwachten
2026-06-17 20:17:19
38
rene.leblanc.official
René Le Blanc :
Gadverdamme...
2026-06-17 19:29:26
33
pg.patrona7
PG Patrona :
Sushi is niet eens lekker
2026-06-19 06:54:33
11
lois.wehkamp09
loiswehkamp :
waarom zit er roze rijst
2026-06-17 19:09:07
20
dafzter
𝔻𝕒𝕗𝕫𝕥𝕖𝕣 :
ligt die niet in de koeling ????
2026-06-17 12:54:58
29
ayla_for_reall
★𝐀𝐘𝐋𝐀★ :
Welke Lidl heb jij het gehaakt
2026-06-17 13:20:27
12
stefandirksen6612
Stefan :
ik had gekeken in het krantje en het was 4 euro
2026-06-18 12:31:18
6
a.0733x
𝒜’𝐵 :
niet te eten
2026-06-17 20:45:27
7
rlmsuperprivate
RM :
Waarom is het roze 😭
2026-06-19 15:45:19
12
xlfrikandel
boeitmijdat :
Roze supermarkt sushi Nee dankje 😭 heb nog een heel leven voor me Sh reclame btw syfm
2026-06-19 17:30:27
9
nultien02
010 :
sushi in een kartonnen doos meer is het niet🤣
2026-06-19 07:36:29
7
rashaya_k_h
Rashaya🎀 :
Als je dit lekker vind heb je echt geen smaak sorry😂
2026-06-19 07:24:41
5
claudia_bosscher
Claudia Bosscher :
Wtf gewoon bij de Lidl 😳
2026-06-18 12:57:53
8
imishimii
ꫀડꪑꪖ :
I neeeed
2026-06-17 18:29:42
6
n_vhv
𝒩𝒾𝓈𝒶. :
Prijs?
2026-06-18 17:33:09
0
wendywateringen
MeidenChaos :
Staat niet koud ook?
2026-06-18 09:20:02
1
tessieeee07
♡☆T♡☆ :
hoe duur ??
2026-06-19 11:51:20
1
mirthedejong6
mirthe𐙚🧸ྀི :
is dat achtt
2026-06-18 16:50:22
0
n053.priv
𝐍𝐄𝐒𝐑𝐈𝐍𝐄🤍 :
Hoeveel stuks
2026-06-18 15:53:45
1
a.nrdd34
Adam.5711🇲🇦 :
Hoe duur
2026-06-18 12:23:46
0
denisee_smits
Denise :
Pak je deze nou op een plek wat niet koel is?🫠
2026-06-19 17:49:24
3
To see more videos from user @adelaideade, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About