@behna.y: İnsanlardan uzaklaştığın gün zayıflamazsın. İlk kez kendine dönersin. Yıllarca herkesin onayını topladın. Telefon sustuğunda huzursuz oldun. Yalnız kaldığında "bende bir sorun mu var" diye kendini sorguladın. 🧠 Çünkü sana yalnızlığın bir eksiklik olduğunu öğrettiler. ⛓️ Her ilişkide kendinden biraz daha taviz verdin. Sustun, uydun, küçüldün. 👁️ Bir gün aynaya baktığında oradaki yüzü tanıyamadın. Ama sessizlik seni cezalandırmıyor, sana gerçeği gösteriyor. Gürültü dinince yıllardır duymadığın o ses geri gelir: kendi sesin. Kimin seni tükettiğini, nerede sınır çizmen gerektiğini ilk kez net görürsün. Bu yalnızlık değil. Bu, kendine geri dönüş. Kendini bulanlar önce dışarıdaki sesleri bilerek kısar. Onay aramayı bırakır. Boş ilişkileri besleme zorunluluğunu bırakır. Ve o boşlukta panik yerine güç hisseder. Birinden uzaklaşman gerektiğini biliyorsan ama henüz cesaret edemiyorsan bu gerçeği, uyanması gereken birine gönder. ✈️ #KaranlıkPsikoloji #İçselDisiplin #KişiselGelişim
aynen öyle hocam çok doğuru söylüyorsın uzaklaştım herkese ezik durudım
2026-06-17 16:28:26
1
hasan 46 :
çok doğru söylüyorsun
2026-06-17 16:35:05
1
Сашо илиев :
In
2026-06-17 17:17:12
1
lice21diyarbakır :
hayir yine sil baştan başlıyorum yine merhamet ediyorm yine ayine ama bu sefer o kalbimi gündem gerkebilr
2026-06-22 11:21:16
0
Nazmi Ibryam :
Allah biyktur goren
2026-06-17 21:34:57
1
Salih Çan pasa :
Tşk
2026-06-17 18:57:43
1
yildrimessiz :
onun icin insanligimi yitirdim
2026-06-19 10:38:37
0
Албена Иванова :
@амин
2026-06-18 05:07:47
1
resul :
teşekkürler geçen mutluluklar yaşatsın
2026-06-17 15:26:59
1
bllmrr :
Doğru söylüyorsun kardeşim her sözüne katılıyorum
2026-06-17 18:52:27
1
Uğur :
amin
2026-06-17 15:29:27
1
üzğünüm :
Amin inşallah Allahim Amin Allah razı olsun
2026-06-17 17:02:38
1
bben :
yolumu aç
2026-06-17 16:53:53
1
emil0003333 :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-17 17:51:56
1
daisy :
ilk günlerde zor alışcaz inşallah
2026-06-17 16:29:04
2
yildrimessiz :
behna hanim ayni benim hikaye
2026-06-19 10:38:03
0
daisy :
teşekkür ederim yalnız kaldığımda dedim acaba bende ne var dedim
2026-06-17 16:30:19
1
bben :
sağol ablam
2026-06-17 16:53:38
1
🌹GÜL 🌹 :
Muhteşem yorum ben uzaklaştım son iyi üç senedir inanin okadar huzurluyum ki deneyin lütfen
2026-06-17 16:32:47
5
Diyadinli :
aynısını yaşıyorum
2026-06-22 12:20:42
0
mehmet vehbi tuğyan :
sız. cok iyi bir insansınız tesekkur harfiyen yerine getiriyorum sevgiler
2026-06-21 15:10:44
1
lice21diyarbakır :
ben yoldan geliyordum daha ınsanlar uyurdu
2026-06-22 11:21:51
0
lice21diyarbakır :
ayine öyle dir suylemye gerk yok yasdiklerimdr insanalar var ediyorm merhamet ediyorm sorun yamtigm merhamet insanoğlu na kursunu olur sırtımdan guriyorm
2026-06-22 11:19:48
0
Rafiga Akberowa :
aynen öyle çok güzel bir şey aynen öyle
2026-06-18 13:57:56
1
beriiitan20 :
2026-06-17 18:02:13
1
To see more videos from user @behna.y, please go to the Tikwm
homepage.