البيتاديرم بيتحط أول يوم بس ولا أول ٣ أيام مع الميبو ، وأي رأي حضرتك في شان يوريا لجلد الوزة للإيد والرجل؟!
2026-06-22 14:28:21
1
𝐴ℎ𝑙𝑎𝑚 🌚♥ :
طيب ي دكتور هو جهاز كنديلا كويس للبكني والاندر اروم
2026-06-23 05:00:35
0
MONA 🎀 :
كريمات اليوريا بتستخدم بعد الجلسة بمدة قد ايه ؟
2026-06-19 14:48:49
0
🦋Princess Emy🦋👑 :
طيب لو بعد جلسة ليزر طلع شعر اسمر صغير البكيني والاندر ارم من ٢ اسيوع اعمل ايه
2026-06-20 15:52:17
0
〽️ :
هل الواحد بيفضل يعمل ليزر طول حياته لأني سمعت كده
2026-06-17 22:00:28
0
🍒الكريژةة🍒♥️ :
عندي سوال هو أنا برطب كل يوم لحد وقت جلسه تانيه وممكن استخدام اي يفتح بكيني وأندر ارم لو لونهم مختلف عن لون جسم وعادي لو استخدمت ميبو ٣ بعد جلسه بس مره واحده في اليوم لاني بكون في شغلي في يستخدموا لم يروح
2026-06-20 13:36:46
0
monamohseen4* :
لو عندي جلد وزه والشعر بيظهر كل مثلا اسبوع اي حله
2026-06-17 22:56:11
0
shimaa mansour :
يعني ارطب البكيني ب زنك اوليف عادي🙂
2026-06-18 01:55:25
0
〽️ :
عاوزه اعرف حاجه هل الواحد لو عمل ليزر مثلا ٨ جلسات ووقف فتره كاذا شهر هل هيرجع لنقطة الصفر تاني
2026-06-17 21:59:49
0
- :
دكتوره ازاي أعالج البقعتين الحمرا الي تطلع والسخونه الي بتطلع ب الوش كل يوم
2026-06-18 14:42:15
1
To see more videos from user @sara..nagah, please go to the Tikwm
homepage.