في ناس بتشتريها بمليين والله ومنضن البشتروها واحد اسمو انتيكا
2026-06-18 01:43:03
2
Nassar.Karim :
Token
كان يستخدم لركوب الترولي باص، زي التذكرة كدة
2026-06-19 20:47:38
7
Mãhmõûď Môhâmêď :
غلطان دي كمان 50 سنة كانت هتبقا اثار ب ملاين
2026-06-18 01:47:25
11
فارس محمد :
يعني لو العمله عدا عليه ميه سنه تبقي بفلوس قد ايي
2026-06-19 13:24:20
1
Bassem Abed - باسم عابد :
صلي على الحبيب قلبك يطيب 🥰
2026-06-21 08:18:36
1
amir :
اي الفرق بين المليم والقرش
2026-06-18 07:48:34
0
Fawzy Ebrhim Mohammed :
سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك استغفر الله العظيم واتوب اليه استغفرالله العظيم واتوب إليه استغفر الله العظيم واتوب اليه
2026-06-17 20:31:24
6
مرات البطل ❤️ :
الفيديو دا هيخلى صاحبه ينطر نطرة حلوة الله يباركله
2026-06-17 19:07:14
8
Mohammed Gamal elBieh :
دا كنز فعلاً وعلى فكرة دا ورث للعائلة 🙂
2026-06-18 12:42:29
2
🇪🇬꧁٭HAMMOUDY٭꧂🇹🇷 :
دول ثروة دول
2026-06-20 03:59:27
1
sohaib ahmed🇵🇸 :
كنزالعءله
2026-06-19 10:35:19
1
𝐸𝑖𝑎𝑑 𝐴𝑓𝑒𝑓𝑦 :
انا شاري كلام جد
2026-06-18 01:46:03
1
Ahmed teto😜 :
العملات دي بتتباع بمبالغ كبيره دلوقتي
2026-06-18 11:56:50
2
Ali abdelquder :
كنت فاكرها فاكهة فى اول الفيديو
2026-06-17 21:41:02
4
👑✨ :
ازي عني
2026-06-17 20:13:22
1
ziad scor :
طيب ما تديني اي حاجه هدية يا فيجو 😂😂😂
2026-06-17 19:44:27
2
✰مــ𐬛مــن :
انا لحظة ان في عملة في تقريباً إشعاع
2026-06-18 09:05:14
1
M7MD Elsherif ♥️ :
عندي حبه زي دول كده
2026-06-17 21:08:16
1
Eman :
العمله اللي بتسأل عليها مارك الاتوبيس في السبعينات
2026-06-17 21:36:12
1
Emad Elalem :
الجمهورية العربية المتحدة سنة 67 عملة نادرة حسب علمي
2026-06-17 20:19:58
1
To see more videos from user @el.figo, please go to the Tikwm
homepage.