@jeon__2009: درتونو بزارین ❕ هرچی زن ستیز نژاد پرست هست به فیو من خطاب کردی ولی نمیدونستی که وقتی فیوت هنوز نمیدوست کیپاپ چیه بنگتن داشت راه رو واسه اسیایی ها هموار میکرد هیچ هیتی نمیدم ولی اگه قرار باشه بی احترامی بشه گندی که زدین رو جمع میکنیم به روش خودمون ! . . . . #فوريو_foryou#گمشو_برو_فوریو_روا#foryoupagefo#بی_تی_اس#فوریو_پاشم_بیام_جرت