@iirangard: اولین جنگل استوایی در ایران😳🌴 یه جنگل درست کردن با کلی گیاه و میوه استوایی و یه عالمه جای قشنگ برای عکاسی اونم فقط با بلیت ۵۰ هزار تومن😍 • جالبیش اینه هر موقعی از سال بری یه مدل میوه دارن، موز صورتی، انبه سیاه، پشن فروت و …. که هر کدومو بخوای میتونی بخری😋 • اینجا رفتین بستنی دستساز پاپایا رو از دست ندین که عاشق طعمش میشین🍦 این جنگل استوایی از اون جاهایی که واقعا ارزش دیدن داره و میتونی ساعت‌ها داخلش وقت بگذرونی👌🏻🌴 • 📍آدرس: تهران، ورامین، میدان پوینک به طرف فیلستان ☎️ تلفن: ۰۹۱۹۱۰۲۰۶۲۵ ساعت بازدید ۱۰ تا ۱۹ • 

Shahab Jaberi
Shahab Jaberi
Open In TikTok:
Region: CA
Thursday 18 June 2026 02:34:59 GMT
86529
3939
51
430

Music

Download

Comments

user5603186308291
محمدمهدی :
منظورت ۵۰دلاره دیگه؟
2026-06-19 11:53:40
35
user7243157619227
عباس حیدری :
همش با ۵۰ دروغه
2026-06-18 04:11:44
32
danial.tnt.gh
عمو دانیال 🐈‍⬛ :
50 هزارتومان یا 50 ملیون 😂
2026-06-22 05:09:54
5
isbhhwvak2
star :
ساعت ها ۵۰ تومن🚫 ساعتی ۵۰۰۰ تومن✅️
2026-06-19 09:45:53
13
soriya.sor
ابن العبادی :
همش دروغه 👍👍👍👍👍
2026-06-18 17:17:09
6
user4861365047594
یوسف سلیمانی :
سلام کجا
2026-06-18 03:52:39
1
mehrima4488
,Mehrima :
2026-06-18 23:27:31
1
sarina.asadi1
SARI ☆:) :
منظورت 50میلیونه؟
2026-06-20 12:35:06
0
qwertyuiop19795
qwertyuiop19795 :
Javid shah 👑👑👑👑👑👑👑🌹🌹🌹🌹🌹🌹👏👏👏
2026-06-19 13:18:50
0
boshrashahmohammadi
Boshra Shahmohammadi :
آدرس
2026-06-21 11:03:24
0
reyhane.abdolmalk
Reyhaneh :
ولی اون موقعی که من می رفتم پول ورودی نمیگرفتن😂😂
2026-06-20 07:55:09
0
hlnbabvwtl9
helen :
توی فیلستون
2026-06-19 07:23:39
1
sobhan.tajik4
Sobhan Tajik :
اینجا فیلستانه
2026-06-20 14:46:38
0
baranhabibizade
baranhabibizade :
ادرس
2026-06-21 09:03:06
0
user457581452617
سیدغفور عزتی :
ادرس
2026-06-19 17:41:57
0
user53273733
user5327373 :
Perfekt 👏👏👏
2026-06-18 03:57:44
0
maryammofsy
Maryam Mofsy00 :
کجاس؟
2026-06-19 16:10:27
0
mh.sat4
Mh Sat :
آدرس
2026-06-18 12:14:47
0
reyhaneh.jangy
Reyhaneh Jangyریحانه جنگی :
فیلستانه که من ده بار رفتم
2026-06-23 09:47:57
0
reyhane.abdolmalk
Reyhaneh :
ورامینع من چند باری رفتم برید خیلی باحاله اونجا میتونید گل بخرید
2026-06-20 07:53:57
2
reyhane_31
𝙍𝙚𝙮𝙝𝙖𝙣 :
بچه ها واقعیههه ۵٠تومنه ورودیش کلا من دم خونمونه
2026-06-19 22:20:29
0
asna1293
asna :
ما گواوا نمیگیم میگیم زیتون. چون ما جنوبیم
2026-06-21 07:46:50
0
nxxxn021
𝕹𝕰𝕲𝕴𝕹 :
چرا خلوته
2026-06-20 17:52:16
0
mehrsahabibi3
mehrsahabibi :
من رفتم نه خیلی ارزونه ولی نمیشه بخوریمشون باید پول بدیم بعد اون قسمتش که قایق بود اگه پیجت بالای ۵۰۰ نفر باشه رایگان میشه برید خیلی خوبه
2026-06-19 15:36:15
0
farshid599
farshid :
کپشنکجاست؟ آدرس بدید
2026-06-18 13:08:48
0
To see more videos from user @iirangard, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About