@nnddddzzzz: Replying to @unknownn8808 i minta maaf sangat sangat, before this i rasa kalau basuh, rasa macam 'rugi' sebab essence tu sendiri ada kebaikannya, tapi in 15-20mins tu la korang dapat dia punya benefit tu. so nak selamat bilas je lepas ni, jerawat/clogged pores pun takkan naik 🫶🏻 #akakhydration #colorkey #colorkeysheetmask #veganpdrn #pdrnsheetmask

AKAK HYDRATION 🧚🏻‍♀️
AKAK HYDRATION 🧚🏻‍♀️
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 22 June 2026 11:00:00 GMT
45662
1167
61
72

Music

Download

Comments

fnaddya
✨ NAD!A ✨ :
i rasa kulit i mcm ni,over mesti cloged pores.mine cleaser-peeling solution 2x a week-sheetmask-moiturizer .still cloged pores 🥺 nk try basuh la nanti , tq sharing
2026-06-24 23:21:24
17
syuhada.zmri
Meerasyuhada ❤︎ :
Cleaser - sheetmask - toner - serum - moisturizer eh¿
2026-06-22 11:21:44
16
eismelloo
🎀 :
cara pkai sheet mask , basuh macam step by step mcme ? Lepas cuci sheet mask astu basuh ke astu serum ? plisss sbb na try cuba cara awa🥰😭
2026-07-06 02:47:55
8
zurin120106
zurin120106 :
bilas sipi ii ke atau bilas smpai essence tak rasa kat muka?
2026-07-29 03:08:43
2
shafiqahaqilah3
Shafiqah Aqilah :
Bilas tu kna guna cleanser balik x
2026-07-20 09:05:44
4
amaninaaila
Amanina Aila :
Betul , pernah try jugak biar dekat skin tapi memang akan rasa berlemoih n mudah clog . Sekarang memang bilas balik lepas pakai , terutama untuk acne prone skin
2026-08-07 05:45:51
1
asyrdzwr
✰ :
kalau skin mcm ni boleh ke pakai sheetmask skintific yg pdrn tu?
2026-08-13 08:57:40
1
akakhomestay
Akak homestay (Ayang Nabilah) :
kalau toner pad kena bilas tk? sbb bila buka pad tu, biar kering memang rasa mcm melekit2 kt muka.
2026-08-13 02:23:53
1
crypticalhan
여우 :
bukan kalau dah cuci muka, pakai toner & pakai sheet mask tak payah pakai apa ii lagi ke?
2026-07-03 04:02:29
2
iaaamqm
qifffcenonet :
Pernh tak basuh, muka rasa tak selesa. Esoknya basuh baru rasa okay
2026-07-19 09:52:16
4
plisnotice
TikToker :
tunggu sampai kering ok tak
2026-07-29 13:26:51
2
nrain040
ainn🧸 :
Kalau tak basuh memang tak selesa rasa melekit je
2026-07-04 16:21:47
1
nabila.fareez
𝐍𝐚𝐝𝐲𝐚𝐚 𐙚 :
Yg pdrn sheetmask ni best🥰
2026-07-05 19:45:00
1
dekyanghidayah
dekyanghidayah :
aha sy lps pakai sheet mask sy basuh..sbb jenis kulit oily rs cm rimas sbb essence sheet mask tu rs heavy kt muke😅
2026-07-27 13:26:18
2
latatakallam
qamr :
OOOOO PATUTLAH KENA BASUH RUPANYA 😭
2026-07-14 05:40:53
1
sherlilyne2
ᵕ̈ 𐙚sherlilyne ༘⋆✿ ≽^•༚• ྀི≼ :
nanti nak try juga la 😍
2026-07-06 09:49:04
1
eyyyyymaaa
౨ৎ˚eymaaa⋆౨ৎ :
Tapi kan untuk kulit i pulak jenis kering bila paaki sheetmask colorkey pink tu tak basuh cepat dark spot pudar . Kiranya boleh jugak kan kalau tak basuh ?
2026-07-03 16:25:21
1
lxeinne
🍒 :
i pakai colourkey warna pink,2hari sekali,then naik fungal acne, so kena bilas ke lps pakai? then bru pakai serum moist?
2026-06-30 12:37:46
1
smollanis
⋆ ˚Anis ༊*·˚ :
babe u pernah try jelly mask tak? which lagi okay eh dengan sheetmask
2026-06-25 20:21:15
1
ainfiieeyyy
chegusukaracun :
mcm mana nk tau ada cloge pores
2026-08-09 00:16:51
1
ainfiieeyyy
chegusukaracun :
i pun dah start basuh everytime pakai sheetmask
2026-08-09 00:17:26
1
akakhomestay
Akak homestay (Ayang Nabilah) :
tq info sis. tertekan dislike kt komen 😅😅
2026-08-13 11:43:01
1
To see more videos from user @nnddddzzzz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About