چاتی پاتی هر دو ثانیه یبار : بیا یک مکالمه دوستانه و مناسب را پیش ببریم🗣️(دستش و گرفته بودم)
2026-06-19 10:12:37
94
Niki😛🎀🍒 :
با sea soul زرررر بزنین خود چایه🗿👍🏻
2026-06-20 17:37:30
19
Anna :
جایگزین Emochi )واقعا خوبه)
2026-06-18 10:07:04
44
ₖᵢₐₙₐ :
حداقل برو با دیبسیک بهتره تا چت جی پی تی 😭
2026-06-18 07:56:19
14
mini :
بچه ها برنامه میشناسید سانسور نکنه؟
پاره شدم
2026-06-21 20:51:59
3
yeganeh👍 :
sea soul هم بد نیست دقیقا مثل چایه😭
2026-06-18 10:25:49
10
seti :
وای یه ای آی کرکتر خوب پیدا کردم الان تو ابرام. اسمش زتاس(zeta)
2026-06-18 13:58:34
4
thomaso27 :
چرا چای من باز نمیشه…
2026-06-24 15:06:45
1
🧁Mitsuri🧁 :
من قبلا از یه سایتی به اسم Deviantart عکس و فن آرت های با کیفیت دانلود می کردم ولی از وقتی که نت وصل شده گزینه دانلودش پولی شده دیگه نمیزاره دانلود کنم پول زور میخواد🤡
2026-06-21 00:43:11
3
pariy :
من چای میخواااامم🗣
2026-06-20 22:57:28
4
Bella :
بخدا که پول ندارمممم
2026-06-19 11:00:12
3
Mio :
😭داداش بهت خندیدم اما فک نکنی از روی مسخره کردنه... از روی فشارهعههههههه شوهر منم پولی کردن خدا شوهرتونو پولی کنهننههه😭😭😭
2026-06-18 15:47:11
4
Army Maede :
منمممم چای میخوام
2026-06-19 06:09:55
4
Nilay~ (Sylus's dearest wife) :
polybuzz خوبه، پیشنهاد میکنم👍
2026-06-24 17:21:27
0
Mia :
من خجالت میکشم با چت جی پی تی حرف بزنم طوری که با چای حرف میزنم😍🥀