Ik had altijd een bad thermometer in de kamers liggen. Deze gaven bijna altijd de juiste temperatuur aan
2026-06-19 17:28:29
3
xWieke 🦄 :
De babyfoon wordt warmer door de infrarood lamp erin. Bij ons is het ook vaak veel warmer als de babyfoon in de stroom zit
2026-06-19 05:43:49
5
Dominique | Mama van 🩵 :
Ik heb een aparte thermometer in de kamer gezet om te checken, ze geven allebei dezelfde temperatuur aan en ze staan allebei op een andere plek.
2026-06-18 13:52:46
1
jennefer | mom of bodhi & boaz :
hier staat de babyfoon op de vensterbank bij een schuin dakraam. jaa vangt veel hitte hahah
2026-06-18 13:45:00
3
Marjolein van den Elshout :
Meeste babyfoons staan hoog. Hitte stijgt. Dus vooral in hoge hoeken is de warmte hoger
2026-06-18 14:07:16
3
jessicadepinth :
Omdat het apparaat is wat op stroom werkt. tegenwoordig vaak met camera dus extra stroom verbruik. en al dat ver/gebruik van stroom creeert.... warmte
2026-06-18 14:36:19
3
MimiTheVixen :
Mijn man zegt dat de babyfoon de temperatuur van de camera weetgeeft😂
2026-06-19 09:21:56
1
melissavheesch :
De Airco geeft de ingestelde temperatuur aan en niet de temperatuur van de ruimte.
2026-06-19 05:12:52
1
lola vd buurt :
omdat het apparaat zelf warm wordt en daar door meet het niet goed. ook zit het vaak op de muur of hoog in de kamer.
muren blijven lang warm. ik heb het tempratuur metertje van het badje op het bedje liggen zo kan je makkelijk kijken wat de juiste temp is.
2026-06-18 20:18:19
2
Zoe :
Mijn theorie is dat de camera zelf vaak echt heet wordt aan de buitenkant en dat de meting daarom hoger is…maar weet niet of dit klopt🤣
2026-06-18 10:22:16
1
Jennifer | Mama & Zwanger :
Is volgens mij de warmte in de muren🥵 hier staat ie op 25 graden, loopt nog wel op deze week vrees ik. Luieremmer maar beneden gezet zodat t niet zo gaat stinken op die kamer nu de ramen niet open kunnen haha
2026-06-18 10:19:08
1
Ellen :
bij ons klopt het wel gelukkig, hebben nu een eufy babyfoon en hiervoor de qute babyfoon
2026-06-21 13:14:04
1
Ricardo :
Temperatuur op dat ding is ook niet te vertrouwen 😂 hier is hij ook extreem hoog. We hadden al philips hue…..in de bewegings sensoren van hue zit temp meter. Dus daar er 1 van in de baby kamer gegooid. Is veel nauwkeuriger 👌🏻
2026-06-18 19:20:27
3
Jes || mommy of 2 girls 🌈 :
Warmte stijgt en camera zit vaak bovenin de kamer 😊
2026-06-19 18:33:54
3
Daimy🥰✨ :
jaa is bij mij ook ja hahaha, heel irritant
2026-06-19 16:44:02
1
fenkefenkel :
Bij ons ook altijd zo, dus meer een ‘indicatie’ maar als we moeten bepalen welke pyjama/slaapzak we aan doen kijken we gewoon op het thermometertje op haar kamer 🙈
2026-06-20 12:17:33
1
Sara Maalman :
Precies dit dus.. 😂
2026-06-19 21:42:34
1
Marel Olthof :
Even een hygrometertje halen
2026-06-19 21:22:36
1
Floor | Slaapexpert&Pedagoog✨ :
Jaaa dit klopt inderdaad heel erg vaak niet😂❤️
2026-06-18 11:54:03
1
Beckterie :
ik dacht dus echt dat dat kwam omdat dat ding hoog staat bij ons 😅
2026-06-18 13:04:22
2
Amber.S :
ik heb altijd een oude temperatuurmeter naast haar bedje liggen😏
2026-06-19 13:44:39
1
Nana Malou :
Ik heb zo’n apart temperatuur dingetje op bol gekocht en altijd op de slaapkamer staan!
2026-06-18 15:13:39
1
Susan X Ron :
de ingestelde temperatuur van de airco, ik nooit de temperatuur van je ruimte, maar het kan toch koel aanvoelen, omdat je kamertemperatuur altijd lager is dan de temperatuur buiten.
2026-06-19 12:19:54
1
Davina :
heb op de commode een badthermometer staan 😂 die klopt volgens mij beter dan de babyfoon aan het plafond
2026-06-19 14:27:29
1
Eline :
Echt zo, had de airco aangezet en babyfoon gaf 24 graden aan, denk nou oke prima. Kom boven, ijskoud💀
2026-06-18 21:14:11
1
To see more videos from user @yvonnedeponne, please go to the Tikwm
homepage.