@ompastore: Vastaus käyttäjälle @nobody1975.0 Nousee nousee 😉 Vaikka tuskin tämmöistä pusikkoa oikeassa tilanteessa kannataa leikata robovehkeellä 😀 #navimowx4 #navimow #incline #awd #robottiruohonleikkuri
Kiitos videosta. Hyvin näyttää nousevan mutta huonosti leikkaavan👍
2026-06-18 11:23:09
24
Rust King :
Ruohonleikkuri on laite jolla poistetaan korsien latvoista max. 3 cm kerrallaan. Näin nurmikko voi hyvin ja laitteet toimivat yli huoltovälin ongelmitta. Sama perussääntö koskee myös ajoleikkureita vaikka olisi 18 hp. Ruohonleikkuri ei ole niittokone.
2026-06-18 19:30:22
19
Eero Erkintalo :
2026-06-18 15:10:44
12
K :
ei tämmösiä 😭 eläin raukat
2026-06-19 13:06:08
0
AnttiR :
Mitä tommonen maksaa?
2026-06-18 18:46:57
0
Teemu Lax :
Liian pitkään heinään ajettu väkisin?
2026-06-18 19:26:11
4
betubehris :
heleppoa kuin heinänteko, luistonestojärjestelmä toimii niin meneehän se vaikka kaivoon ja poiskin. 😁
2026-06-21 06:43:00
1
Sigma Simo :
Kuvatkaan video kun pakkastte ton
2026-06-23 18:49:24
0
joo :
Susi vehje 😂😂😂😂💪💪💪💪
2026-06-18 23:15:12
2
tvk komein kx65 :
🥰🥰🥰
2026-06-19 21:29:13
1
🤫Jannenkin🤭 :
💪🏻
2026-06-18 10:16:16
1
To see more videos from user @ompastore, please go to the Tikwm
homepage.