Catelyn'i anlamak her yiğidin harcı değildir. Öyle güzel yazılmış ki...
2026-06-18 19:41:40
49
Bulut :
Her Catelyn bölümünden sonra psikolojik çöküş gerçekleşiyordu bünyede
2026-06-18 16:42:08
25
baelorswife :
bu kadından nefret edenleri anlamıyorum
2026-06-18 14:05:29
16
sude :
Aşkımmmmm
2026-06-19 17:56:23
3
Robb Stark :
Asiofdaki en gerçekçi anne modeli
2026-06-19 09:55:52
1
victoria :
Şimdi kralın kayınbiraderini adam akıllı düşünüp,tartmadan kaçırdı.Tyrion'ı vadiye götüreceğim diye 6 tane insanın ölümüne bir hiç uğruna sebep oldu yolda.Bu olay yüzünden savaş çıktı ve Catelyn daha sonra Tyrion'ı serbest bırakıp işleri b*k etti.Ned buna Kingslanding'den ayrılmadan önce emir versi o kadar bu ise verdiği emirlerin tek bir kelimesini Robb'a iletmedi.Sonucunda ise Winterfell Greyjoy'lar tarafından işgal edildi. Savaş çıkmasına sebep olması yetmezmiş gibi utanmadan yolun ortasında ben çok yoruldum tek isteğim eve gidip, yuvama kavuşmam tiriplerine girip Jaimie'yi serbest bırakıp Robb'un ordusunun yarısını kayberttirtmesi(bunun hiçbir açıklaması olamaz)Jaimie'yi yakalamak için 2.000 asker feda edildi.Daha saymadığım birçok şey var daha.Bu kadına neyin sempatisi gösteriliyor tam olarak.
2026-06-18 22:04:59
1
Atiye 🖤 :
kadın dizidede kitaptada çok güzel sadece anlaşılmaması çok kötü birşey sade e Ned stark ölmeden önce keşke en azından jonu yeğeni olduğunu deseydi jondan nefret beslemek zorunda kalmazdı bence
2026-06-22 20:27:20
2
To see more videos from user @skporwei, please go to the Tikwm
homepage.