٢٣٠٠$ كيلو فضة تنصحني بالشراء... ان شاءالله لا احتاج المال لمدة عام
2026-06-18 10:55:33
6
Mustafa :
الله يبارك لك السلام على فرحك بس بالله عليك🥰🥰🥰
2026-06-18 14:18:45
6
مسلم للعطور :
:ممكن بعد اذنك تساعدني ،
انا كنت شاري دهب من فترة وحاليا محتاج الفلوس مثلا بعد شهر او ٢ وانا كنت عامل حسابي علي الدهب بس حاليا الدهب نازل والفلوس انا محتاجها للضرورة بعد شهرين بالكتير فا حاليا خايف استني الشهرين الدهب ينزل تاني وخايف ابيع دلوقتي الدهب يرفع تاني
2026-06-18 13:25:13
6
Youssef Abdo :
لو انا محتاج ابيع عشان محتاج الفلوس الاسبوع اللي جاي ابيع
ولا ممكن أجل لأسبوعين ممكن يحصل صعود
2026-06-18 11:37:37
7
AbuelShosh :
معلش انت كتير قلت في صعود للدهب والفضه بس العكس اللي حاصل صراحه الواحد احتار يصدق مين ويسمع كلام مين
2026-06-18 17:34:40
4
ehab :
احترم وجهة نظرك جدا ولكن 3800 قادم لا محاله وبعدها يتم صعود الذهب
2026-06-18 14:18:03
6
dybq3nea72l2 :
الف شكر يابرنس
2026-06-18 14:35:56
5
فطومة♡ :
حضرتك قولت هيثبت الفايدة.. وحصل ♡
الله ينور
2026-06-20 16:57:59
3
فراج محمد عبده :
السلام عليكم
2026-06-18 10:53:04
6
☠️Sigma☠️ :
أستاذ متى يرتفع حسب خبرتك اي شهر يعني ممكن توضيح بارك الله فيك
2026-06-18 12:30:02
5
! :
هل هناك صعود
2026-06-19 00:52:51
3
رانيا السيد :
ربنا يبارك لك
2026-06-19 20:49:24
3
بنين :
اشتريت ذهب امس حسب نصيحتك متي متوقع يبدا يرتفع الذهب بعد توقيع الاتفاقية لحرب ايران اتمني ترد
2026-06-18 11:07:03
6
محمد السوداني :
سؤال ياريت يوم تتكلم ع ميزانية عمومية لبنك الفدرالي . وافترضنا 3سيناريوهات في حال تثبيت ميزانية وهي تقريبا6.50تريليون دولار وفي حالة خفظها او ارتفاعها . وماذا سينتج في الدولار والذهب
2026-06-18 21:30:46
3
Kholod Rashedi :
سلام عليكم هل توقيع الاتفاق اللي حصل بين امريكا وايران هيكون له تاثير ايجابي على الذهب ؟
2026-06-18 11:26:32
6
ايلا :
لو سمحت معايا ٦٠ جرام تنصحني أبيع دلوقتي ولا اصبر لان محتاج فلوس ضروري اخر الشهر اعمل ايه بالله عليك
2026-06-18 12:38:23
7
Ma_r734 :
سلام هل تتوقع النزول ل 3800 قبل الصعود
2026-06-19 06:02:50
3
بنين :
في بعض المحللين او للأسف بيقول انه الخبراء توقعوا انه الذهب حينزل حنمشي ورا مين تعبنا والله
2026-06-18 18:29:48
3
Basma Gaber :
من اكتر الناس المتزنه في كلامها
2026-06-18 12:18:34
4
❤️❤️❤️✨ :
طب أنا كنت شارى بكل الى معايا كان ب ٧٠٠٠ جنيه مصرى دلوقتى ب ٦٠٠٠ قلى اعمل اى كان وقت ما اشتريت ٤٧٥٠ دولار
2026-06-18 19:03:26
3
bader :
اشتريت على كلامك وتخوزقنا
2026-06-19 02:43:48
3
Mahmudi..01oto :
صباح الخير يا استاذ انخرب بيت تبعنا 😂شترينا يا استاذ
2026-06-19 06:16:57
3
Ma_r734 :
🥰🥰🥰
2026-06-19 06:02:11
3
كتكوته :
❤️❤️
2026-06-21 16:24:27
3
To see more videos from user @islam.shelbaya1, please go to the Tikwm
homepage.