sky :
mirip kisah aku ka 😁 , awlny pcrn am dia , trs dia duain ak ps kita bru aj pts , ak maafin dia krn aku cinta dia , bulan april , tb ii ad chat dri ade angkatnya ( dia knl d ml , y gtu g rsmi ade angktnya ) , dia nny ak ini sp , ak jwb klo ak pcrny , bkn ap mmg kta g pcrn tpi dia emg kya ngelakuin aku itu ky org pcrn , trs stlh itu dia cuekkin aku sehari , mkin lma dia mkin g pduli lgi sm ak , hmpir 3 bulan total dia cuekkin aku wkwk 😂 . stlh itu bru dia mw bls singkat , saat ak tny , ( kta kmu , ade kmu itu gpeka dn gbisa ngertiin kmu kan ? trs knp kmu lbih milih dia dibanding aku yg slalu brusaha ngertiin , pahamin , perhatian dn peka sm kmu ? ) ktny , ( gpp ya ? kmu cri yg lain aj ) trs adny kirim ss cht dia am cwo ak , dia blg ( ak cuekkin dia krn dia ksr bgt ps awl chat kmu ade , ak gsuka dia , ak gda hub ap ii sm dia ) jir ? segitunya kah ? 😁 skit , hti gw skit . gw nngis sesegukkan stlh bca cht itu , dn smpe skrg jg gw msi nngis . . gw mw dia yg dulu , andai wktu itu gw blg cmn tmn .. psti dia gbkl brubh ky gni .. gw kngen dia yg dlu , cmn mw dia yg dlu ..
2026-08-16 11:26:17