συγνώμη τι συνεργείο εχετε ? εχω μια βάφτιση τον Αύγουστο 😂😂😂🥰🥰🥰
2026-06-23 13:40:55
12
Αρετή Π. :
εγω το θελω Spotify παντως
2026-06-19 21:22:10
17
meryloy :
Φωνάρα ο θεός να σε έχει καλά 🙏🏻❤️
2026-06-19 14:14:35
15
🧿Sophia Pitsillos 💖✨🎶🐝🥰 :
Δεν έχω λόγια να περιγράψω την περηφάνια μου για εσένα και το πόσο περήφανη είμαι για εσένα Βασίλ μου αγαπημένε μου εσύ, φωνάρα μου εσύ, πολυτάλαντε μου εσύ, αγόρι μου γλυκό, εκπληκτικό και πολυτάλαντο ❤️❤️❤️✨✨✨🥹🥹🥹
2026-06-18 12:12:54
10
loukadaki Gianna :
2026-06-22 18:48:10
1
Ρομινα *_* Α :
Πόσο τυχεροί αυτοί που δουλεύουν μαζί σου και σε ακούνε να τους τραγουδάς 🙏🙏ο θεός να σε έχει πάντα καλά 🙏🙏