Minä paranin. Olin joskus kommunisti ja ay aktivisti viimeisen päälle. Sitten koin valaistumisen, pistin firman pystyyn ja minut heitettiin liitosta pihalle. Paras liike mitä minulle tapahtui
2026-06-18 17:42:39
242
sheikki12 :
Muistakaa ihmiset äänestää vaaleissa, ettei vasemmisto pääse sinne valtaan😳🤔
2026-06-18 15:48:44
225
puppe :
se on työllistänyt 150 000 ihmistä ja tehnyt useista rinnalla kulkevista myöskin miljonäärejä. ei mikään paskin jätkä
2026-06-18 16:50:06
77
xpr600 :
Täyttä asiaa jälleen👍
2026-06-18 15:21:36
171
ristoheiskanen4 :
mitä vittua se suomalaisille vihervassareille kuuluu ja jos heistä siltä tuntuu niin menköön Amerikkaan ja alkakaasiellä öyhöttää niin katotaan miten käy.
2026-06-18 17:24:57
115
user26173738392810 :
Ei vasemmiston juttuja ole voinut ottaa tosissaan enää pitkään aikaan. Aivan järkyttävää miten älyvapaata juttua tulee jopa sellaisilta jotka ovat pyrkimässä eduskuntaan.
2026-06-18 16:50:24
202
Kinza :
Sohvalta on helppo arvostella😪
2026-06-18 17:50:28
41
Henrik Hulden :
Olet oikeassa
2026-06-18 20:10:52
26
Fat Bastard :
jätkä räkii faktoja 💪 hyvä henry
2026-06-19 11:11:01
43
sesseukc06l :
vihervasemmisto tuhoaa Suomen Keskusta auttaa ja SDP johtaa tuhoa
2026-06-18 20:54:48
38
🤍rollaterhi67🤍 :
Hyvä henkka😻
2026-06-19 04:16:07
19
user8153029466376 :
vihervassarit ei ymmärrä että viisi maailmanrikkainta henkilöä työllistää suoraan yli 2 miljoonaa ihmistä...
ne ruikuttaa että ei ole työpaikkoja vaikka ei halua töihin...raukat ei ymmärrä että rikkaat työllistää ja viisailla on mahdollista rikastua
2026-06-18 15:37:16
86
Myhjgfyuj :
Turhaan kateelliset pillittää, elon on itse rahansa ansainnut!
2026-06-18 15:36:46
11
Liam :
Täyttä asiaa 👍👍
2026-06-19 21:31:35
14
miku :
Jonkun rikastuminen on aina joltakin toiselta pois totesi demaripressa halonen aikoinaan,ei tosin kertonut,että keneltä se on pois😁
2026-06-20 04:49:21
13
Julius Rito :
Hyvä kun sanot nämä ääneen! 👍🏻☀️🇫🇮🫡🙏🏻
2026-06-19 05:58:58
17
Eliteplays :
puhut asiaa 👍
2026-06-19 19:59:07
6
oloneuvoz :
Musk yleisti sähköautot, oli iso osa aurinkopaneelien markkinan nousua, aikoo viedä datakeskukset avaruuteen ettei ne kuluta energiaa maassa, paypal loi luottamusta nettimaksamiseen ja oli iso palanen sillä polulla että nettimaksuja on. Kaikkea mitä vassarit toivoo, kai se täytyis tehä ilmaseks 🤣
2026-06-18 17:35:46
148
user4603104513005 :
Henkka 👍
2026-06-21 00:52:27
6
Jarnforssi :
Pelkkää faktaa🤩🙏
2026-06-20 16:56:34
8
sapa :
Elon musk top 3 human btw
2026-06-18 14:34:41
106
Jimi Pilpola :
Lyhyeen videoon mahtuu paljon faktaa👌
2026-06-18 17:14:34
72
Vastuuki :
Musk o kova äijjä
2026-06-18 14:53:26
48
teropirkkalainen :
Kommunismi on aina kaatunut omaan mahdottomuuteensa..!!!!
2026-06-18 15:02:15
5
To see more videos from user @henryaflecht, please go to the Tikwm
homepage.