عندك حق المشكله الوحيده ان فعلا كان ارهاق انا فصلت بعد امتحان العربي اصلا و بالعافيه حليت أحياء و E و جيولوجيا بدماغ جيت فيزيا و كيميا كنت خلاص بنام ع نفسي حرفيا و هبدت لو كان كل ولحد ف يوم كان ارحم بجد
2026-06-19 04:12:58
9
malak :
الامتحان فيه اساله صعبه جدا وغير كده هما قاللولنا المواد التانيه كل ماده تلت اساله اتفجنا أن كلهم حوالى اربعين سوال
2026-06-18 23:51:21
4
نوري :
هو مش تعجيزي وله سهل في تركات كتير وكان يعني حلو بس هو حوار مواد كلها ده فصلنا انا جيت ف كميستري دماغي وقفت والله ما عارفه حليت اي في لحد دلوقت
2026-06-19 06:59:50
1
𓆩𐙚𝑀𝑎𝑟𝑖𝑎𝑚𓆪 :
اللكيميا كانت رخمه واحنا كنا فاصلين خلاص وكانت رخمه رخمه يعني العربي طبيعي يجي مش سهل المستر نفسو قال ان الامتحان مش سهل
2026-06-20 12:50:18
0
ℋ𝒪𝒩ℰ𝒴💗 :
مش كل الاسئله كانت سهله ولا تعجيزيه لكن كان في بعض تركات في الامتحان وكانت تجربه شيقه
2026-06-18 16:06:10
2
(تغريد) العصافير في الصباح🦜😍 :
كان جميل
بس مقالي الكيمياء وحش
2026-06-19 09:37:11
1
totaa :
عايزا اشوف الامتحان متعرفش منين ؟
2026-06-19 08:28:24
0
Rody Yossef :
لا هو مكنش تعجيزي بس في نفس الوقت مكنش سهل و بالذات اليوم كمان مكنش سهل احنا عرفنا متاخر اوي حوالى قبلها بكام ساعه فأنت مفروض في كام ساعه دول تكون مفنش كل المواد اغلبيتنا منموش ونا منهم عقلي مش عارف يستوعب حاجه ده غير أننا قعدنا من ثمانيه لحد حوالى 5 ونص الفكرة مكنتش في الامتحان الفكرة كانت فينا احنا و بعدين حتى لو صعب مهو ده طبيعي دى المرحله الأخيرة مفضلش غير خطوة فأكيد لازم يعملوا كده عشان يقدر يحدد 75 طالب من حوالى اكتر من 10 آلاف طالب فدى حاجه منطقيه سواء كان تعجيزى اوي صعب
2026-06-19 05:45:47
2
M" :
ماشي يخويا هنشهرك حاضر
2026-06-21 11:15:48
2
Dr.doha🥼💊 :
طيب النتيجة هتتبعتلنا ازاى 🙂
2026-06-18 14:48:58
0
... :
العربي كان متحرر بس ؟
2026-06-18 20:22:51
0
omar🖤. :
مش مسحيله بس في اسئله وحشه واسأله كويسه وبتخاطب الفهم العميق م الحفظ اطلاقا والحمدلله اننا خوضنا تجربة زي دي
2026-06-18 21:38:14
3
Mohammad Mahmoud ✨🤍 :
طيب الحد الاقصي من الدرجة كام
2026-06-18 20:21:22
0
❤❤❤ :
طب المواد التانيه صعبه ول سهله
2026-06-18 14:47:33
0
إتہشہ🤴 :
يسطا هما بعتولك رساله؟
2026-06-18 20:04:30
0
user1879916201477 :
هو مش تعجيزية بس كان في حبه افكار في النحو والكيمياء
2026-06-19 16:08:47
0
𝐻𝑎𝑔𝑒𝑟 𝐸𝑚𝑎𝑑 :
عندك حق المشكله ان فعلا كان ارهاق انا فصلت في امتحان العربي لان مكنتش نايمه اديلي يومين وكملت بالعافيه ولم اخدنا راحه ساعه كان صداع بردو وكلُقاعد يتكلم بعديه دخلنا نمتحن تاني حرفيا انا كنت فصلت وكملت بالعافيه ولو كان كل امتحان لوحدو ف يوم كان ارحم بجد
2026-06-19 10:26:22
0
mariam :
معاكى الإجابات او حتى الامتحان
2026-06-18 23:27:35
0
Khaled Ahmad :
@mohamed.salah
2026-06-19 07:18:56
0
To see more videos from user @khaled.ahmad5515, please go to the Tikwm
homepage.