peki hocam bir liste daha yap hangi hisseler alınmalı böyle 15 tane hisse yaz hocam
2026-06-18 22:38:29
5
Murat uykun :
QNB bankası nasıl olmaz bu listede
2026-06-18 20:09:40
4
tutuk :
3 sene önce hektaş aldım çok zarardayım, beklemeye devam edeyim mi?
2026-06-20 13:01:34
0
Abdullah ÇETİNKAYA :
1 2 beklenecek 10 kat gidecek hisse ver hocam
2026-06-18 18:30:36
3
uzman :
Hocam ellerinize dilinize sağlık kralsın
2026-06-18 19:27:25
1
İstanbul :
dünyadaki tüm borsa şirketleri böyle değil mi zaten , niye yeni duymuş gibisin ...
2026-06-19 19:50:33
0
gökbora🇹🇷🧿 :
ALLAHIN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN ÜSTADIM 🧿🤍🇹🇷 PD/DD HER hisse senedi için uygunmu 1... altında yani 📍📍📍📍
2026-06-18 18:36:52
2
Tevfik Özkan :
Allah razı olsun hocam
Müthiş bilgiler Şişirilmiş balon 🎈 olmuş şirketleri öğreniyoruz
2026-06-18 19:10:19
1
Celil_Can77 :
Erdal bey merhaba Sasa için görüşleriniz nelerdir ?
2026-06-18 20:38:12
1
bullet :
1ml x1000=1 milyon yapar kral
2026-06-18 20:25:05
0
dursun ali suratoğlu :
aynı fikirdeyiz,.. teşekkürler
2026-06-20 17:51:51
1
DEMIR3 :
selamün aleyküm hocam kontr ne olacak
2026-06-19 16:18:39
0
Yeryüzü :
Borsa değeri gerçek değerinin altındaki hisseler değerlendirilmeli diye anlıyorum hocam,yanılıyor muyum?
2026-06-18 17:18:42
0
ilpadrino doğan :
erdal bey birde ucuz hiseleri yazarmısinız böyle iyi oluyor
2026-06-18 20:12:58
2
User 45678990 :
hocam ne kadar güzel anlatıyorsun dua çok ediyorum bu garibanların duası seni ihya ederr
2026-06-18 21:39:37
2
Umit Kaya :
Ağzına sağlık hocam tek gerçeği söyleyen sizsiniz helal olsun size ama kimse doğru yoldan da gitmiyor ayrı mesele
2026-06-18 17:09:59
2
MAHSUM :
emeğine sağlık abi
2026-06-18 20:50:24
1
KORAY :
gerçek değerleri nasil buldunuz?
2026-06-19 00:11:38
1
Suat Ekc :
Emeginize yüreginize sağlık hocam adam gibi adam sırf öğrenelim diye ancak bukadar olur 🙏
2026-06-18 17:26:08
2
Soul42 :
iyi güzel söylüyorsunuz hocam ama bu bize has birşey değil. kaldı ki en değerli şirket olan Apple'ın gerçek değeri 600 milyar$ seviyesindeyken, borsa değeri 4 trilyon$
2026-06-18 20:15:01
1
mustafa akgöz :
Youtube kanalın yokmu abi
2026-06-21 04:31:25
0
mustafa akgöz :
Güzel anlatıyorsun azına sağlık
2026-06-21 04:31:52
0
B_H_S_Y :
Doğrudur ama ABD ve Avrupa’daki Şirketlerin Hepsi daha kötü Evaluasyon yaptırıp arada uçurum oluşuyor. Hepsi Karton Kaplan; geçen Tesla nın 1T si gibi. Saçma sapan Değerlendirme yapılıyor.
2026-06-22 08:52:04
0
SUSKUN MEDİA :
elinize emeğinize saglık hocam
2026-06-18 16:56:49
0
To see more videos from user @yldz.edal, please go to the Tikwm
homepage.