@bayiavcisi: Marka ismi geçtiği içim mecbur 'reklam' Renault Boreal, Bursa’da üretilen ve özellikle Türkiye pazarı için geliştirilen yeni C-SUV modellerden biri. Renault ürün gamında Duster ile Austral arasında konumlanan araç, geniş iç hacmi ve modern teknolojileriyle dikkat çekiyor. En önemli kozu ise ÖTV muafiyetiyle satılabiliyor olması! Araç Evolution, Techno ve Iconic olmak üzere 3 farklı donanım seviyesiyle satışa sunuluyor. Motor olarak ise 1.3 tce ve 1.8 hibrit seçenekleri mevcut ancak ilk etapta 1.3 tce motoruyla satılıyor. Donanım tarafında özellikle Techno paketi tam olarak fiyat/performans dengesine konumlanıyor. Elektrikli bagaj kapağı, ambiyans aydınlatma, anahtarsız giriş ve çalıştırma, OpenR Link multimedya sistemi, elektrikli koltuklar gibi güzel donanımlar var. Cam tavan ise Evolution ve Techno paketleri için yaklaşık 100.000 TL ek ücretle alınabiliyor. Renault’un yeni tasarım dilini taşıyan Boreal, hem Duster’dan daha premium hem de Austral’dan daha ulaşılabilir bir alternatif olarak konumlanıyor. Peki sen Renault Boreal’i tercih eder miydin? Yorumlarda buluşalım. Teknik Detaylar 1333 cc benzin 4 silindir turbo 145 HP 245 NM 0-100: 9.6 sn Maksimum Hız: 180 km/h Yakıt Tüketimi: 6.6 lt (Fabrika Verisi) Uzunluk: 4556 mm Genişlik: 1841 mm Yükseklik: 1659 mm Aks Mesafesi: 2701 mm Net Ağırlık: 1434 kg Bagaj Kapasitesi: 630 lt Lastik Ölçüleri: 215/60 R18 Reklam veya ücretli iş birliği değildir. Bireysel araç incelemesidir ve bilgilendirme amaçlı çekilmiştir. Herhangi bir kar amacı yoktur. Bayi Avcısı alım satım sürecinin bir tarafı veya aracısı değildir. Fiyatlar ve stoklar markaların tasarrufuna göre değişebilir. #renault #boreal #suv #araba #ötv

bayiavcisi
bayiavcisi
Open In TikTok:
Region: TR
Thursday 18 June 2026 17:32:37 GMT
476868
2990
125
871

Music

Download

Comments

ramoramo530
ramo ramo :
tamamen Türkiye için gelistirilmedi, yıllardır Dacia bigster olarak Avrupa'da satılıyor 🙄
2026-06-18 18:00:53
49
yyanlizkurt0
Yanlız Kurt :
Bu paralara alınmaz
2026-06-19 06:47:53
27
mstafatnrvrdi
Mustafa :
Austral’den daha üst bi araba bu
2026-06-22 12:22:05
1
aslkaannan
badboy :
euroncap 3 yildiz😂
2026-06-19 04:06:44
18
istanbullu.turk
istanbullu Turk :
Ev fiyati araba olmaz o is👍
2026-06-19 04:04:45
4
user32695912767503
user32695912767503 :
ya ne anlatıyorsun Renault sonuçta. Plastik kağıt gibi araba markası işte
2026-06-23 16:00:20
0
eyupoztekinofficial
Eyüp Öztekin :
benzinmi dayanır buna kardes
2026-06-22 14:38:55
0
invctus6
Invictus :
Sifir Opel Frontera 1.2 Hibrit 1.860.- varken buna neden 2.860.- versin insanlar???
2026-06-19 11:44:50
1
alyalbyrk
alyalbyrk :
techno ile icon arası 600 bin fark var hayırdır ne koydunuz içine 600 binlik acaba o fiyata bazı fabrikalar komple araba üretiyor. anlamadım
2026-06-20 09:05:41
3
user278681874938
Salih :
1.3 Megane de 8-9 litre yakıyor bu arabada 10-11 litre yakar herhalde 1.5 dizel koysaydı bari
2026-06-19 12:28:38
1
ergun834
ergun834 :
dastir kasasına benziyor biraz donanımı fazla
2026-06-20 20:47:03
2
musa61bm702
Musa :
dutmaz renom durma kadjar iyiydi yine
2026-06-19 20:44:43
1
muhammedqli0
000000000 :
yakıt tüketimi kaç
2026-06-21 06:06:50
1
omer.karaca.official
omer.karaca.official :
baba bu araba nın hakkı 1.6 dizel motor olması gerekmiyor muydu. 1.3 tce olumsuz
2026-06-19 20:39:47
2
manisali451453
KafkasKartalı451453 :
bukadar para vercez yedek lastik olmuycak ek ücret ne demek bu
2026-06-22 09:04:22
1
unal774
Ibrahim Ünal :
Saçma sapan bi araç daha seneye üretimi olmaz
2026-06-21 09:20:32
1
yearsagooo
Emre :
Tekno pakette harmankardon ses yokmu
2026-06-19 07:03:18
3
obirdevrekli
Kadir Uzunsel :
Almazdım
2026-06-20 21:38:56
1
alibalci34
Ali Balci :
çok pahalı yaa jaceoo aynı özellik hatta fazlası 2.300
2026-06-19 08:26:20
3
malkekana
kkana :
alamıyorum napacazki daha doğrusu bulamıyorum her yerde reklam var araç yok bayilerde
2026-06-19 18:13:13
0
by.x357
By X :
Kaşkai fiyatına satılıyor..millet buna nsl bu parayı koyacak
2026-06-19 21:18:31
1
kamilsasmaz1
Kamil Şaşmaz :
Emekli için hayel bakıp dururum
2026-06-19 10:18:05
2
rifb1907
ÂriFB"1907" :
Nissan Qashqai alınır bu fiyata
2026-06-20 16:19:22
2
sadikksadik.1903
sadiksadik. :
aldim bile ayin 3 de geliyor 😂😂
2026-06-19 19:30:33
2
selmanacielma
Selman Acielma :
Güzel ama pahalı
2026-06-19 14:26:53
1
To see more videos from user @bayiavcisi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About