@bayiavcisi: Marka ismi geçtiği içim mecbur 'reklam' Renault Boreal, Bursa’da üretilen ve özellikle Türkiye pazarı için geliştirilen yeni C-SUV modellerden biri. Renault ürün gamında Duster ile Austral arasında konumlanan araç, geniş iç hacmi ve modern teknolojileriyle dikkat çekiyor. En önemli kozu ise ÖTV muafiyetiyle satılabiliyor olması! Araç Evolution, Techno ve Iconic olmak üzere 3 farklı donanım seviyesiyle satışa sunuluyor. Motor olarak ise 1.3 tce ve 1.8 hibrit seçenekleri mevcut ancak ilk etapta 1.3 tce motoruyla satılıyor. Donanım tarafında özellikle Techno paketi tam olarak fiyat/performans dengesine konumlanıyor. Elektrikli bagaj kapağı, ambiyans aydınlatma, anahtarsız giriş ve çalıştırma, OpenR Link multimedya sistemi, elektrikli koltuklar gibi güzel donanımlar var. Cam tavan ise Evolution ve Techno paketleri için yaklaşık 100.000 TL ek ücretle alınabiliyor. Renault’un yeni tasarım dilini taşıyan Boreal, hem Duster’dan daha premium hem de Austral’dan daha ulaşılabilir bir alternatif olarak konumlanıyor. Peki sen Renault Boreal’i tercih eder miydin? Yorumlarda buluşalım. Teknik Detaylar 1333 cc benzin 4 silindir turbo 145 HP 245 NM 0-100: 9.6 sn Maksimum Hız: 180 km/h Yakıt Tüketimi: 6.6 lt (Fabrika Verisi) Uzunluk: 4556 mm Genişlik: 1841 mm Yükseklik: 1659 mm Aks Mesafesi: 2701 mm Net Ağırlık: 1434 kg Bagaj Kapasitesi: 630 lt Lastik Ölçüleri: 215/60 R18 Reklam veya ücretli iş birliği değildir. Bireysel araç incelemesidir ve bilgilendirme amaçlı çekilmiştir. Herhangi bir kar amacı yoktur. Bayi Avcısı alım satım sürecinin bir tarafı veya aracısı değildir. Fiyatlar ve stoklar markaların tasarrufuna göre değişebilir. #renault #boreal #suv #araba #ötv
bayiavcisi
Region: TR
Thursday 18 June 2026 17:32:37 GMT
Music
Download
Comments
ramo ramo :
tamamen Türkiye için gelistirilmedi, yıllardır Dacia bigster olarak Avrupa'da satılıyor 🙄
2026-06-18 18:00:53
49
Yanlız Kurt :
Bu paralara alınmaz
2026-06-19 06:47:53
27
Mustafa :
Austral’den daha üst bi araba bu
2026-06-22 12:22:05
1
badboy :
euroncap 3 yildiz😂
2026-06-19 04:06:44
18
istanbullu Turk :
Ev fiyati araba olmaz o is👍
2026-06-19 04:04:45
4
user32695912767503 :
ya ne anlatıyorsun Renault sonuçta. Plastik kağıt gibi araba markası işte
2026-06-23 16:00:20
0
Eyüp Öztekin :
benzinmi dayanır buna kardes
2026-06-22 14:38:55
0
Invictus :
Sifir Opel Frontera 1.2 Hibrit 1.860.- varken buna neden 2.860.- versin insanlar???
2026-06-19 11:44:50
1
alyalbyrk :
techno ile icon arası 600 bin fark var hayırdır ne koydunuz içine 600 binlik acaba o fiyata bazı fabrikalar komple araba üretiyor. anlamadım
2026-06-20 09:05:41
3
Salih :
1.3 Megane de 8-9 litre yakıyor bu arabada 10-11 litre yakar herhalde 1.5 dizel koysaydı bari
2026-06-19 12:28:38
1
ergun834 :
dastir kasasına benziyor biraz donanımı fazla
2026-06-20 20:47:03
2
Musa :
dutmaz renom durma kadjar iyiydi yine
2026-06-19 20:44:43
1
000000000 :
yakıt tüketimi kaç
2026-06-21 06:06:50
1
omer.karaca.official :
baba bu araba nın hakkı 1.6 dizel motor olması gerekmiyor muydu. 1.3 tce olumsuz
2026-06-19 20:39:47
2
KafkasKartalı451453 :
bukadar para vercez yedek lastik olmuycak ek ücret ne demek bu
2026-06-22 09:04:22
1
Ibrahim Ünal :
Saçma sapan bi araç daha seneye üretimi olmaz
2026-06-21 09:20:32
1
Emre :
Tekno pakette harmankardon ses yokmu
2026-06-19 07:03:18
3
Kadir Uzunsel :
Almazdım
2026-06-20 21:38:56
1
Ali Balci :
çok pahalı yaa jaceoo aynı özellik hatta fazlası 2.300
2026-06-19 08:26:20
3
kkana :
alamıyorum napacazki daha doğrusu bulamıyorum her yerde reklam var araç yok bayilerde
2026-06-19 18:13:13
0
By X :
Kaşkai fiyatına satılıyor..millet buna nsl bu parayı koyacak
2026-06-19 21:18:31
1
Kamil Şaşmaz :
Emekli için hayel bakıp dururum
2026-06-19 10:18:05
2
ÂriFB"1907" :
Nissan Qashqai alınır bu fiyata
2026-06-20 16:19:22
2
sadiksadik. :
aldim bile ayin 3 de geliyor 😂😂
2026-06-19 19:30:33
2
Selman Acielma :
Güzel ama pahalı
2026-06-19 14:26:53
1
To see more videos from user @bayiavcisi, please go to the Tikwm
homepage.