بتعيش الاجابه الافضل لان السمك مش بيعيش غير في المايه
لاكن بيعوم عادي
بتسيح بردو عادي الانسان يقدر يعمله
الاجابه بتعيش علشان مفيش غير الاسمك الذين يقدرون على التكيف مع المياه 😊😊
2026-06-19 13:18:08
7
Nona Ahmed 🖤🖤 :
يالهوي اكيد دي علامه ليا😅😅😅😅
2026-06-19 10:41:02
3
❤️🔥🦅Bent el ahly :
الاجابه بتعيش لان دا بيئتها الاساسية وأساسا تعوم وتسبح تقريبا نفس المعني
2026-06-19 20:38:12
6
salsabil :
اي الاجابه بسرعه 😂😂😂
2026-06-19 01:59:33
2
🦋 Future Doctor✨🩺 🧑⚕️ :
يطمنك بالخير زي م انت مطمنا😅 يعني اغير رأيي ومدخلش ثانوي