نصيحة :
كما تركض لهاتفك حين يرن❌
اركض إلى صلاتك حين يؤذن ☑
من قرأها يضع قلب
2026-06-19 10:22:02
124
Midoo :
هي جنات احبة اوي فكل الفيديوهات
2026-06-20 00:30:51
78
ليش وياي هيج؟ :
هو فرد الامن عندو ايفون 17؟
2026-06-19 00:11:42
75
الحر482 :
هذا مدير الشركة لا تكملوا
2026-06-19 05:07:14
101
محمد القرني :
يا سلام على الجمال والإبداع في الفيديو ده!
إيه الروعة دي يا وجدي السفير 👑 يا نجم النجوم، دايمًا مبدع ومشرفنا بكل حاجة بتقدمها، شغل عالي وفن راقي يخطف العين والقلب ❤️وكمان أدم الجمل يا أسطورة 👏 انت فعلاً فنان بمعنى الكلمة، حضورك في أي عمل بيخليه حاجة تانية خالص، ربنا يحفظك ويزيدك تألق
والعم ممدوح يا كبير الكبار 😍 وجودك في أي مشهد بيدّي طعم خاص وضحكة من القلب، انت فعلاً قيمة فنية كبيرة بنحبها وبنحترمها 💯
وجعفر جناته يا مبدع يا جامد 🔥 انت من الناس اللي بيخلوا أي فيديو ينجح ويكسر الدنيا، شغل احترافي وحضور قوي جدًا 👌
انتم فعلاً أحلى فريق وأحلى فنانين وأجمل ملوك السوشيال ميديا
بنحبكم جدًا يا أحلى ناس في الدنيا، انتوا سكر وعسل وقمر، وربنا دايمًا يوفقكم ويخليكم منورين الدنيا كلها ❤️✨🥰😍😘😍🥰😍😘🤗🤗🤗😊😊😄😄😀🇪🇬🫶🌹🇪🇬🌹🫶🇪🇬🫶🌹🇪🇬🫶🌹🫶🇪🇬🫶🌹🫶🇪🇬🫶🌹🫶🇪🇬🫶🌹💖♥️❤️🌺💕💖❤️♥️🌺💕💞💕🌺❤️💖♥️💖❤️💕🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🌹🌹🌹🌹🌹🌹
2026-06-18 21:15:48
4
Galal :
فرد امن ومعاه ايفون ١٧ برو مكس
2026-06-20 18:35:37
7
🎀 :
كنت عارفة وجدي مدير شركة هه
2026-06-19 09:51:22
6
احــــمــــد /Ahmed :
قبل ما تكمل دا صاحب الشركه 😂😂
2026-06-20 12:40:34
10
شريف :
ده منيو مطعم مش سي ڤي
2026-06-19 08:14:34
6
✨MÃŘỖ_Ō✨ :
اول مره تطلع امن فى فيديو
2026-06-18 20:00:57
9
aldosarefahad :
فرط امن
2026-06-21 07:26:18
5
Ziad Hossam :
دي شهاده تقدير مش سي في
2026-06-19 00:22:16
19
CR.7 :
جعفر صار خبره وعارف ان حق الامن هو مدير الشركة
2026-06-19 05:22:50
10
مّ🇾🇪 :
يعني ششوفو عندي ايفون
2026-06-19 06:48:27
13
kareem moray :
هو أنا الوحيد الي شايف انها عندها حق
2026-06-19 02:25:18
12
َ :
من غير ما اكمل هوا صاحب الشركه
2026-06-26 16:46:46
2
ام الدينا :
الجزء الثاني
2026-06-19 18:44:02
1
Mohammad Youcef :
هل انت نادم علي مشاهدة
2026-06-21 14:08:00
3
To see more videos from user @adamelgaml11, please go to the Tikwm
homepage.