عزیزم بعد از مدت طولانی که گذشت خیلی دلتنگت شدم my kamand. میشه لطف فرمایید از یک میکروفن زمان خوندن و نواختن استفاده کنید. محیط انعکاس صدا و ناهماهنگ میکنه. ولی من همیشه عاشق..... هستم .
2026-06-23 05:44:20
0
Fatima :
عالییییی صداتتتت🛐🛐
2026-06-20 20:55:39
0
Eda :
خوشگللل
2026-06-18 20:45:11
0
کامران کامرانی فر :
سلام مثل همیشه زیبا خوندی اگر من تو رو داشته باشم دیگه هیچی تو این دنیا نمی خوام❤️❤️❤️