فن های تاکسیک لطفا دست از تاکسیک بودن بردارین
تایم ایدلامون داره تموم میشه ولی ما هنوز تو حاشیه ایم.بیاید به همدیگه احترام بزاریم و کیپاپ قشنگ تری بسازیم
هردو گروه عالین حتی گروهای دیگ هم عالییییین و بستگی به سلیقه ها داره.مگه صورت همه ادما شبیه همه که سلیقه ها شبیه باشه؟❤️
2026-06-19 14:03:25
24
Fatima :
بی تی اس امسال قراردادشو تمدید کرد تا ۲۰۳۸
2026-06-20 09:22:05
11
دختره ویمینکوکم..⋆.𐙚 :
یک چیزی هست به نام تمدید،و بنگتن قراره تمدید کنن ولی بلک پینک رو واقعا نمیدونم
2026-06-20 00:49:28
9
nazanin :
تا سال 2038 قرارداد رو تمدید کردن داداش🗿
2026-06-19 21:04:21
1
Mohana :
واقعا برای تاکسیکا متاسفم که بس نمیکنن دوتا گروه که دیگه نمیتونیم ببینیمشون واقعا برای من ارلینک درد داره🥺🥺
2026-06-20 16:25:49
5
Shayna☆ :
واکنش فنای استرو:))
2026-06-19 23:30:16
5
BTS❤ :
دیسبند چیه؟
2026-06-20 00:33:28
0
raha :
خوشبحالتون ایدلتون تا ۲۰۳۷ تمدید کرد:)
ولی بلک پینک نمیکنه شاید سولو ادامه بدن
2026-06-19 22:57:14
8
Helena 🎀 :
نگو نگووووووو
2026-06-21 08:51:47
3
Mahasta :
چرا میگیییییییی
2026-06-19 17:28:45
1
hanoolll :
فکر کنم میتونن دوباره تمدیدش کننن
2026-06-20 07:03:59
6
Elon mask :
نه بابا شایعست
2026-06-20 09:23:49
0
Farnaz kpop🇮🇷🦁☀️ :
حتی اگه کلی سال مونده باشه بازم باید دوست باشیدددد
2026-06-20 18:54:45
4
samin🎀🤏 :
ترو خداااا یاد اوری نکنیننن
2026-06-20 08:06:27
1
༅𝐾𝑖𝑚 𝑍𝑜𝑜𝑒𝑦᭄ :
آقا من واقا نمیتونم گریه کنم ولی فوریوم واقا قصد داره گریمور در بیاره..
2026-06-20 09:40:19
2
jesika :
درد داره
2026-06-20 07:20:56
1
✨زن رسمی جونگکوک ✨ :
اقا من میخواستم 8 سال دیگه برم کره یعنی چییی
2026-06-20 22:23:19
0
Zhuan ARMY :
چرا 4سال ؟؟
2026-06-18 23:50:11
0
Bahar93 :
بابا یکی تکلیف منو روشن کنه بلک پینگ مگه۲٠۳٠و بی تی اس ۲٠۳۴ نمیره
2026-06-19 11:55:08
3
لوک پیش :
قرارداد بی تی اس تا 2036 هست
2026-06-19 10:16:20
2
فرزند ایران و جان فدای میهن :
منی که دقیقا چهار سال دیگه میتونستم برم کنسرت
2026-06-20 13:41:51
1
arghavan :
نمیدونم واقعی یا نه ولی من هنوز ندیدمشون من هنوز ارزو دارم هاا😨😶😶😶
2026-06-19 13:50:04
2
To see more videos from user @yasamin.zahedi, please go to the Tikwm
homepage.