@king.kobra015: Galiba beni tarif ediyor . Sadece aşırı ısrar , laubalilik ve patavatsızlık bende çok tatlı şekilde oluyor kırıcı , incintici olmadan
king kobra
Region: TR
Friday 19 June 2026 04:37:12 GMT
Music
Download
Comments
🖤Black🖤 :
aynı beni anlatıyor 🥰
2026-06-19 20:25:09
25
pcxrider :
Biz Kovalar Niye böyleyiz yav biz yav başkalarını kırmamak için kendimi çok üzdüm kendime çok açıyorum 🥺
2026-06-20 18:49:53
22
Sehrkuş-İçimdeki Duygular 🕊️ :
Biz kovaların hep kendimize mi zararımız var bi kendimizi mutlu edemedik
2026-06-21 06:24:46
11
OZAN TEKİN :
doğru hemde çok doğru o yüzden yanımızda fazla kimse yok böyle daha iyi👍
2026-06-21 20:36:02
2
mstaf06.06 :
Burçlara inanmazdım denk gelince okuyorum okudukca inanıyorum
2026-06-22 20:09:12
3
SAQURA :
kovayla hic anlasamam
2026-06-19 09:10:54
2
🕎SheBoSHa_USBA🕎 :
yes true😎
2026-06-20 14:30:27
3
seko.seko :
öyleydi rahmetli bana yüzde 1000 olan yüzünüde gösterdi yok oldu 😁
2026-06-20 23:17:34
0
nuh arslan :
Kovayla anlaşamayan hiç kimseyle anlaşamaz. 3 adım ötede oynasın :))
2026-06-22 05:54:52
2
Feride 💞 :
doğru yemin ederim bende kova burcuyum
2026-06-20 16:29:45
4
messi girl :
kovalar fedakardır değer verdiği insanları kendinden önce düşünür
sevdi mi sonuna kadar severiz 🥰😇🤗
2026-06-21 23:59:17
2
TC Mehmet Pulat :
aynen harfiyen dogru👏👏
2026-06-20 19:27:35
2
Ümit ❤️ cansel :
İşte vallahi bu ben (KOVA)♥️🥰
2026-06-20 20:27:42
2
bahar :
niye böyleyiz acaba 🥹
2026-06-20 21:15:04
1
♒️𝓕𝓸𝓻𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓤𝓵𝓿𝓲'𝓼 :
O qeder düzkii
2026-06-19 23:03:52
5
Гули :
ya bukadarmy iyi tanıdın beni🥰🥰
2026-06-20 20:22:01
3
onuracar :
kimsin sen nasıl bu kadar tanıyorsun beni 😂
2026-06-21 20:19:01
1
Şengül Kılıç :
ancak bu kadar güzel ve net anlatılır kovayım gururla söylüyorum ben 👍👍👍😏
2026-06-21 06:34:55
1
Halil kurt :
Tam beni özetlemiş vallahi 👍👍👍
2026-06-21 09:21:06
1
Nastya :
aynen kova💯♥️
2026-06-19 21:11:08
2
"VİSHA" :
ya Dolçaları böylə anatmanız çok güzel,😊😊
2026-06-21 21:33:14
1
EOe :
Aynen öyledir, ♒lar Melek ile Başbaşa yürürler
2026-06-20 20:43:21
1
enes :
yemin ederim ne eksik ne fazla
2026-06-20 16:18:04
1
Yunus Başkan :
kova olmakmı zor olan yoksa insan kalmaya çalışmakmı. bence her ikiside zor. ben gülerek üzülen birisi olarak hayata devam ediyorum. 🥀
2026-06-20 16:30:55
1
To see more videos from user @king.kobra015, please go to the Tikwm
homepage.