خو تو هم با روس ها پروتوکول صلح امضا کردی و امنیت قطارهای روسی را میگرفتی. جاسوس و علام پاکستان، فرانسه، انگلیس و آمریکا بودی و معاش ات را خود باداران ات در کتاب هایشان نوشته اند و کمپاین اشغال دوباره افغانستان را بواسطه ناتو و آمریکا از فرانسه شروع کردی. ولی، خداوند متعال آرزوی دوباره بقدرت رسیدن ات را با تو یکجا به جهنم فرستاد. بلی، رفیقان و دوستان همسنگر ات با پیروی از خط و مش خودت بیست سال غلامی آمریکا و ناتو را کردند.
2026-06-19 18:14:04
0
To see more videos from user @history_lens01, please go to the Tikwm
homepage.