دكتوره انا 18 و وزني 75 و طولي 156ونصف انا عندي بطن وعندي مقومه انسولين و تكيسات على المبايض و عايزه انزل بطني بس مش عارفه و كمان عندي كولون انا مش باكل كتير بس مش عارفه ليه مش بخس ارجوكي رودي و ايه الحل 🥺🥰
2026-06-21 10:31:47
1
Roshan Mohsen :
و لا باخد الدواء و لا بخس و باخد على أعصابي جدا 🥺 عندي مقاومة إنسولين الدنيا بايظة 🥺
2026-06-19 23:53:02
3
ذات شأن عظيم✨ :
طيب النشطه ؟؟
2026-06-22 05:45:07
1
مامت كابتن(BOOMBO) :
انا بحب حضرتك وبشوفك ان انت ست محترمه وبتساعدي الناس ممكن تساعديني احمد ابني عنده 17 سنه والغدخ ده عنده خمله من خمس سنين وداخل عمليه انزلاق غضروف يوم الاثنين ووزنه بدا يزيد من القاعده وخايفه يزيد من العمليه ومن القاعده الطويله وخصوصا اني مش هيعرف يعمل رياضه ولا يمشي لفتره بعيده من الوقت وخايفه على وزنه وخايفه على الغده تنصحيني اعمل ايه بالله عليك ردي عليا
2026-06-20 23:35:35
0
Hend Fouad :
طيب انا من ساعة ما جالى خمول الغده
وانا خسيت جامد جدا ونفسى اتخن اعمل ايه
2026-06-19 18:04:09
1
noody8384 :
💔💔💔💔الله يلطف فينا ويشفينا اصحاب الغده
2026-06-21 23:02:52
1
sokar839 :
طيب لو نشطه
2026-06-21 10:47:25
0
Nouf :
🥴🥴🥴 لا لساني طويل و على أعصابي و لا انام زين بليل ابي اننننام انام بليل
2026-06-22 06:12:33
0
user668466336 :
انا عنذي تعرق كثير خاصة في الوجه ماهو السبب من فضلك
2026-06-21 17:19:10
1
basma :
انا باكل ٤ او ٥ وجبات فعلا
بس كميات صغيره وانا طول عمري
باكل كده حتا بعد ماشلت الغده