Ne kadar acı bir hiss.. Kırgınlıklarla dolusun ama yine de o diyorsun
2026-06-20 06:29:09
33
suleymankaaplan :
Doğum günü bile kutlıyamadım o yüzü bile bırakmadı
2026-06-19 23:06:31
16
sultan dağdelen :
kısmet değilmiş diyip yoluna bakarsın bazen
2026-06-20 20:22:09
6
Aleyn@ :
Hala kırgınım affedemiyorum ama yanındayım :)
2026-06-22 00:03:16
3
enes_akds :
Olmuyor yapamıyorum
2026-06-21 20:31:17
2
Nur. :
o kadar biz ki hayatımın hem en büyük hatası hem en büyük doğrusu ama secim şansım olsaydı tanısmamayı seçerdim
2026-06-21 11:45:43
2
yagzkosee1 :
Yok olmuyo
2026-06-22 23:50:07
0
Furkan :
ben bir kızı çok darladım çok kısıtladım çünkü uzak mesafe olduğu için çok korkuyordum ve sonrasında kız bunaldı benden ve bende çok pişman oldum hayatım karardı bugünle beraber 3 hafta oldu çok özledim onu kendimi yavaş yavaş kaybediyorum zayıflıuofum göz altlarim kararmayabasladi gözlerimde ışıltı gitti ben kendimi kaybettim ve ben ne zaman uyuduğumu hatırlamıyorum günlerce sabahlara kadar ağladım çok pişmanım keşke gelip özledim yazsa ilk defa bir kızı anneme anlatmıştım onun için İstanbul'a gidip sürpriz yapmıştım herşeyimi o yapmıştım herkesi karşıma almıştım onun için İstanbul'a gidip onun yanında mahcup olmayayım diye babamın bana verdiği harçlıkları kuruşunu bile harcamayıp onun yanında ona hediyeler yemekler alıyordum anlatacak çok şeyim varda anlatacak kimsem kalmadı ne diyim ben başaramadım inşaallah siz başarırsınız belki bunu görmiceksin ama çok özledim seni papatyam :)
2026-06-21 08:18:18
1
02:02 :
❤️
2026-06-21 20:46:15
1
To see more videos from user @usserr45451, please go to the Tikwm
homepage.