@emreziyagil: Arkadaşlar biz üç arkadaş İşbirliği olarak çağırıldık buraya gitmeden önce de belirttik eğer doktor değilseniz biz yaptırmak istemiyoruz ya da belgelerinizi görmek istiyoruz diye bize belgelerini göstereceklerini söylediler fakat sahte doktor oldukları için gösterecek bir belgeleri yoktu evet ortada gerçek bir Yağmur Aydın var fakat bu Yağmur Aydın klinikte değil klinikteki kızıl saçlı hanımefendi herkese kendini Dr. Yağmur olarak tanıtıyor🙏 lütfen dikkatli olalım boşyere sağlığımızdan olmayalım

Emre Ziyagil
Emre Ziyagil
Open In TikTok:
Region: TR
Friday 19 June 2026 11:45:20 GMT
276249
8661
207
2014

Music

Download

Comments

ezgiiterzioglu
Ezgi Terzioğlu :
Evettt doğru bizzat kendimde yaşadımm
2026-06-19 12:52:27
788
ceylinserena
ceylinserena :
Hiç şaşırmadım çünkü güzellik sektörü de bu şekilde, kalıplaşmış işletmelerin çoğu belge kiralıyor, hatta bazıları var belgesiz eleman çalıştırıyor. Tırnak yapmak için başvurduğum hiçbir işletme benden belge, kimlik en önemlisi sabıka kaydı bile istemiyor -olmuş olmasına rağmen-. Bu tarz bir konuda birinin sesini çıkarması beni çok mutlu etti çünkü güzellik adı altında pazarlanan hiçbir şey denetlenmiyor, kontrol sağlanmıyor. Bazı işletmeler de belgesi olmayan sözde elemanlarını müşteri kılığında dolaştırıyor, sigorta bile yapmıyor :) Müşteriler arkaplanda ne döndüğünü bilmediği için de genelde bu tarz işletmelerden ya da tabiri caizse tabelasız mekanlardan memnun ayrılmıyorlar, ayrılsalar da 2-3 hafta geçtikten sonra vücutlarında tepkime oluşunca sektöre önyargılı oluyor. Lütfen tercih edeceğiniz yerleri iyi seçin, sırf 2000-3000 lira daha ucuz yaptıracağım, daha kârlı diye kampanya adı altında pazarlama yapan yerler yüzünden sağlığınızdan olmayın dolaylı yoldan kâr edeceğim diye zarara girersiniz, benden bir bilgi daha, hiçbir doktor ya da en ufak örnek bir klinik, hiçbir zaman reklam/işbirliği yapmaz, çünkü zaten bilinçli müşterinin kendisini araştırıp en doğru uzmanı bulacağını bilir🫶🏻
2026-06-19 15:05:40
70
eeliinaaa
Elina :
Evetttt iki kere gittim ilkinde turuncu saçlı vardı ikincisinde baska biri vardı
2026-06-19 18:19:00
184
user.2737373832838392
anya :
doktor olsa işbirliği olaylarına girmmez bence
2026-06-20 07:01:04
153
nnazzzzzzzxxxxx
naz :
Randevu alip gitmemiştim iyikide gitmemişim..
2026-06-19 16:09:47
123
ohafalanoldumyanig
ohafalanoldumyanig :
Aynı şekilde diş kliniklerinde de bu şekilde dikkatli olmanızı tavsiye ederim, birçok yerde diş hekimi olmayan teknisyen vb. kişiler işlem yapıyor. ‼️
2026-06-19 14:37:02
128
leo_1numara
LEO_müko :
Polis geldi mi şikayet ettiniz mi peki önemli ola bu
2026-06-19 16:17:06
70
usery11112
şeytan bebek :
Bakırköydeki kliniklerin hepsi böyle zaten klinik dediğiniz şey doktor orada yoksa güzellik salonudur
2026-06-19 17:19:58
71
xxxoxxxxoxxxx
xcmd :
Şikayetçi oldunuz mu? Önemli olan o
2026-06-19 17:00:07
56
_zeynokom00
_zeynokom00 :
Helal olsun böyle detaylı araştırmışsınız sonuçta insanlar size güvenerek gelecekti oraya
2026-06-20 08:19:39
28
secrt.166
hhhfghk :
isletmenn ismi nedir gitmeyelim
2026-06-19 12:18:37
47
user73958628808365
user73958628808365 :
ben cok memnun kaldim
2026-06-19 20:26:26
11
ilahiadaletdemek1
ilahiadaletdemek16 :
4 ay önce dudak dolgusu yaptırdım çok memnun kaldım valla.
2026-06-19 21:58:41
13
aysenurkrg_
aysenurkarga :
arkadasıma naptınız!!!!!!
2026-06-19 13:13:42
35
user18016882919350
leyla :
Dr onur fistikoglu harika bir dr
2026-06-19 19:02:50
6
yogasui
su :
ee doktor reklamı zaten yasak
2026-06-21 04:18:36
5
siinemyllmz
Sinem 🦢 :
İsmini sormadım asla savunmuyorum ama orada bende işlem yaptırmıştım çokta ilgilendiler memnunda kalmıştım ismini vs belgesını sormak aklıma gelmemıştı bu işleri bilmeme rağmen
2026-06-19 19:08:11
11
babygirl.grrr
babygirl.grrr :
cok korkunc bi olau
2026-06-19 19:09:59
14
silavegokhan
Sıla & Gökhan :
bizde estemile estetike gittik yani semira beautye oraya gitmeden konum istedik gelince arayın dediler estemile değil semiraydi tabelada ne botoks ne dolgu yazıyor güzellik merkeziydi hepsi böyle bakirkoyun
2026-06-19 20:56:46
5
yarennnnncskn00
𝒀𝑨𝑹𝑬𝑵 :
Aynısını ben de yaşadım masatter botoksa gittiğimde doktor farklıydı dudak dolgusu ve çene dolgusuna gittiğimde doktor farklıydı sordugumda da Dr. Yağmur Aydın olduğunu söyledi bana ikiside
2026-06-19 19:10:54
7
neolisaw
neolisaw :
Klinik ismi nedir
2026-06-19 19:12:58
14
justdoga1
doğa :
kim bu yağmur aydın ya keşfete düşmüş
2026-06-19 18:58:39
12
fatosyl_c
fatosylc :
Ay şaka o zaman benim dolgumu asıl dr yağmur aydın yaptı
2026-06-20 08:45:40
7
_mmilady
𝓜⭐️ :
Dr west klinik hakkında ne düşünüyorsunuz
2026-06-20 07:50:34
2
n.e.v.bahar
n.e.v.bahar :
şubatta dudak dolgusu yaptırdım gayet güzel yaptılar ama eridi
2026-06-20 06:40:58
0
To see more videos from user @emreziyagil, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About