للاسف بيبقي نفسي اشتري لعبه من ستيم اون لاين مش غالية تبقي في حدود ٤ او ٥ دولار لكن للاسف اهلي بيشوفوا ان دي رفاهيه زياده رغم اني ببقي عايز لعبه واحدة بس💔💔
2026-06-19 23:10:23
1
Mega Man :
انا بحمل epic games بس اما ينزلو الالعاب المجانيه 😝😝
2026-06-19 11:54:31
37
Hamza :
who is we
2026-06-19 23:31:16
1
Yungbodaaa :
انا مبحبش ستيم خالص
2026-06-19 17:55:59
7
Ahmed Nour :
انا لسه مشتري The Witcher 3 ب 3 دولار من علي ستيم. و لسه شايف FC 26 ب 14 دولار. عمري ما شوفت الاسعار دي علي ايبيك جيمز
2026-06-19 18:49:46
2
osama :
ازاى نسيت تقول ال steam support؟ دا يمكن اكتر حاجه متميز فيها ستيم
2026-06-19 15:25:24
5
Omar :
فيه حاجه حلوه اوي اسمها فاميلي بتخش مع صحابك او انت شاري لعبه ممكن صاحبك يلعبها والعكس صحيح لكن مينفعش تلعبوا في نفس الوقت بس بجد الموضوع جامد نصيحه يعني
2026-06-20 02:06:20
3
Haroon :
هو انا ازاي اشتري من ستيم بأسعار رخيصة
2026-06-19 20:23:57
0
𝑪𝑬𝑶:𝑨𝑳𝒀 :
انا بلعب بلايستيشن 4
2026-06-19 14:14:02
4
Ахмед🇷🇺 :
ستيم احسن بكتير
2026-06-19 12:01:32
4
curse :
هو انت رجعت ليه
2026-06-19 21:57:03
3
Avicenna :
ايبيك اخف واسلس من ستيم
2026-06-19 15:55:10
4
Malek M.H :
مش بستخدم ايبيك جيمز غير ل gta v الي جبتها ببلاش من 2020
2026-06-19 15:14:49
0
zenoqx0 :
غير ان ايبك جيمز لانشر تقيل جدا عكس ستيم
2026-06-19 12:49:52
3
IBRA(HIM) :
هل انت اتكلمت عن هولو نايت قبل كدة في القناه ياريت ترد ولو معملتش ياريت تعمل فيديو عنها
2026-06-19 14:42:55
3
ZikWa :
ده غير الدعم بتاع استيم💀💀💀
2026-06-20 12:13:11
0
ناستي ببجي :
في استيم تول بس ايبك مفهاش😂😂😂
2026-06-19 18:13:07
1
To see more videos from user @ahmedabdelrehhem, please go to the Tikwm
homepage.