@amira_salama5: جه ف بالي نهاية فيلم حبيبي دائماً لما إبراهيم عرف بمرض فريدة وخَبّى عنها عشان يشيل الوجع لوحده، ولما عرفت، قالتله " انا مش خايفه من المـ وت انا خايفه اسيبك لوحدك " و ملقاش في إيديه غير إنه يسرق ليها الفرحة في الأيام اللي باقيلها، لحد ما ماتت بين إيديه.. مشهد كأنه حقيقي، ومستحيل يتنسى خصوصا مشاعرهم وان بوسي كانت مراته وقتها .. وكأن المشهد بيتكرر في مسلسل ورد على فُل وياسمين ، إلهام لما اتأكدت من مشاعر طارق قالتله " حتي لو مخفتش حتي لو هـمـ وت كفايه عليا اني طلعت من الدنيا دي بيك "و عافر ولف هنا وهناك عشان يلاقيلها علاج لأخر لحظه ، مابقاش وراه غير إنه يسعدها ويخطف ليها ضحكة تفرح بيها في أيامها الأخيرة ، لحد لما راحت بين ايديه .. الحقيقة الوحيدة اللى مفيش فيها شك في الدنيا دي هي المـ ـ وت.. وأصعب وجع في الدنيا، لما يروح منك أغلى الناس ويموت بين إيديك.. اللحظة دي بالذات بتفضل واقفة وعالقة في مكانها جواك، مبتتحركش، ومبتتنسيش ..
موسيقى حبيبي دائما أحسن موسيقى بتعبر عن مافي قلبي من حزن
2026-06-21 18:50:30
1
abirhawat :
اروع افلام الحب قصة وممثلين وموسيقى🥰
2026-06-21 15:59:31
1
Hisham Mostafa :
المسلسل حلو اوى ❤️❤️
2026-06-21 08:26:52
3
⚜️A⚜️ :
بوسي ونور ❤️
2026-06-21 22:20:29
0
btat87 :
شوف نظراته فين التمثيل ده عاش الدور احمد عبد الوهاب احساسه زى احمد زكى فى تقمصه للادوار
2026-06-20 13:04:55
3
Seham elnagar🌹 :
قلبي واجعني 💔
2026-06-21 19:01:31
1
شهيدة :
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 فعلا شبه نهايه الفيلم
2026-06-20 11:10:05
3
mohamed_676 :
كنها حب من أيام زمان وهية بل حاضر لأن أنا وياهة
2026-06-21 20:48:59
0
🦋🌸 zozo 🌸🦋 :
المسلسل جميل واقعي محزن 😔
2026-06-21 14:59:16
0
btat87 :
احمد الوهاب ًعملاق لمً يكتشف حايكون مثل عملاقه الفن نور الشريف ومحمود عبدالعزيز ويحى الفخرانى لمس قلوبنا كلنا
2026-06-20 13:03:35
2
🇪🇬 كريم السيوفي 🇵🇸 :
هبنيلك قصر عالى♥️
2026-06-21 07:41:44
3
فارس احمد :
:❤️❤️الف الف مليون رحمة عليكى يا غالية يا زوجتى ويا حبيبتى يا ااااااايمان @@
الحمد لله عملت لها عمررررررررره فى ذكرى وفاتها
وان شاء الله السنة القادمة اعمل لها حجة
لا شيء يوصف ما بداااااااخلى فإن الله اقرب إلى من حبل الوريد 🌹🌹💥💥🌺🌼🌸
2026-06-20 06:55:59
7
تااااااااااااااج (سيد الناس) :
القصه دى مش فى مسلسل ولا فى فيلم دى حقيقه أنا عشتها 😞😞😞😞وعمرى ما هنسى الانسانه إلى كانت كل حاجه فى حياتى تموت بسبب مرض لعين ....ربنا يرحمك ويجعل مثواكى الجنه ....
2026-06-21 13:55:04
1
Amira -rohi14 :
نهاية محزنة للاسف ولاكن قضاء الله وقدره 😌😓
2026-06-21 06:34:55
3
Zainab :
مجرد تمثيل . لكن الحقيقه مفيش حاجه اسمها حب . 😏
2026-06-21 16:32:53
1
Naglaa Moawad :
ياريت كانوا وقفوا المسلسل عند موتها بس زى الفيلم مش يتجوز حاجة استفزاز
2026-06-19 18:06:32
4
محمد محمد :
بتمنا والله اموت وانا بين اديها والله
2026-06-20 09:29:42
1
mohamed_elzeny :
للأسف الشديد المخرج غلط اختار نهاية صعبة. هو مش عارف لوحد مريض شاف المسلسل دة. انت عارف انت عملت اية. اللهم اشفي كل مريض
2026-06-21 11:32:39
1
꧁𝓓𝓲𝓿𝓪꧂ :
حرفيا جبلي تروما 💔💔💔💔💔
2026-06-21 11:00:53
0
🏵️ونس 🏵️ العمر نور ♥️👑🏵️ :
💔💔💔
2026-06-21 08:17:32
2
To see more videos from user @amira_salama5, please go to the Tikwm
homepage.