من که میدونم اگه تو رئال بود بیشتر قدرشو میدونستن ولی نمیتونم ثابت کنم...
2026-06-22 00:44:38
8
Diana :
از خداتونم باشه پیش رونالدو دارید بازی میکنید😭
2026-06-20 07:25:49
2183
۫ ꣑ৎ ꒰ 𝐌𝐒 ꒱ ؛؛ :
دلم سوخت یعنی چی آشغالا💔
2026-06-20 01:35:31
1683
Reyhaneh🍷 :
اصلا تقصیر رونالدو نیست تقصیر هم تیمی هاشه و اینکه من تا ابد فن رونالدوام و بهش افتخار میکنم هم تیمی هاش اصلا باهاش همکاری نکردن موقعیت نداشت یعنی همیشه عالیه
2026-06-19 13:42:02
847
عروسک دستساز فِسقلیا 🍓 :
همیشه بین دوستام رونالدو بودم تو پرتغال
2026-06-21 22:58:41
10
𝕷𝖎𝖘𝖆 :
دقیقا رونالدو تکی نمیتونه جام جهانی ببره🥀
2026-06-19 22:42:26
621
M H :
حالم حال رونالدو
2026-06-20 09:41:59
1
SaniSan :
رونالدو عشقه😭
2026-06-20 00:20:27
8
delsa-2710 :
خیلی ببخشید
ریدم دهن هم تیمی هاش
2026-06-22 05:33:32
2
batman :
بو حسادت میاد😍💔
2026-06-21 21:05:08
5
𝒜𝓉ℯ𝓃𝒶♪ :
بااینکه مسی فنم ولی باید بهش پاس میدادن تقصیر رونالدو نبود هممونم می دونیم که رونالدو تو تیم خودش بهترینه
2026-06-20 06:25:27
710
🌀🤍خانوم عینکی🌑🌀 :
دادا درسته بارساییم ولی پرتغال قبل رونالدو میوه بود👍🏻
2026-06-20 10:32:55
393
𝑆𝑜𝑓𝑖𝑎 :
رونالدو بازیکن درستیه
ولی تو تیم اشتباهیهه💔
2026-06-20 18:46:18
37
Ala :
همه تیم به رونالدو حسادت دارن
2026-06-20 10:46:12
39
Aysa1359 :
اینا کی باشن که بخوان با رونالدو این طوری رفتار کنن 😕
2026-06-20 07:00:26
123
✦Elaheh✦ :
مسی فنم ولی این داره منو به گریه میندازه
2026-06-19 23:11:15
196
👼🏻 نیما تکیدو 👼🏻 :
تا قبل رونالدو هیچکس یه نگاه هم به پرتقال نمی کرد🙎🏻
2026-06-20 07:03:59
47
To see more videos from user @iwhehsksj, please go to the Tikwm
homepage.