جماعة انا اول ما قريت الكلام كنت هروح انكد علية 😂بس بعدها افتكرت لما ببكون جاي تعبانة من شغلو وان ♥😭وان مفيش وقت ينام فيه عشان يصحي فا الكلام دا مش صح وياريت اي حد ف علاقة نضيفة بلاش يخسرها خصوصا بسبب كلام الناس او اي مصطلحات غيبة
2026-06-20 03:10:21
12
ورود مصريه :
لا من أول ما تحب مش بتنام
2026-06-20 08:15:54
2
Basmala Hany Al Nemar :
ثبتو الفكره ف دماغي اكتر و اقهروني اكتر 💔
2026-06-19 22:36:34
8
آمِـيّرَ 🥹❤ :
بننام لانه يجينا نعس
2026-06-22 12:06:59
1
Mohamoud Ali :
انا عندي شغل،ومش بنام من التفكير فيها،
اقسم بالله ما نمت من امبارح 5 الفجر
2026-06-20 07:19:42
1
𐙚 𝒮𝒶𝓇𝒶 𐙚 :
بنام ف وقت واحد هو علشان عندو شغل وانا علشان اعرف اصحي لصلاة الفجر
2026-06-21 11:42:24
2
مي حسن :
بينام عشان شغلو بيصحي بدري ربنا يوفقو♥️
2026-06-22 13:28:47
2
MANOUNA🕊 :
انا بنام عطول قبل منه وهو بيفضل صاحي ويتصل يرخم عليا اصحي
2026-06-22 13:38:52
1
مالك مصطفي :
هري ده ممكن يكون تعبان من الشغل ونام
2026-06-21 16:14:58
2
حسين ابو منيفي :
ينام من التعب قصدك😂😂
2026-06-21 18:25:09
1
maruoma 🐣💗. :
طب والله عباره صادقه اويي
2026-06-21 12:35:16
2
داليوشا 🎀 :
انا اللي بنام عشان عندي شغل مش عشان مطمئنه 😂
2026-06-21 04:11:05
2
S H E R O :
يستي تصبحي علي خير
2026-06-20 03:07:26
2
shimaamosbah35 :
ياحول الله يارب ولشغل😂
2026-06-21 16:32:48
1
DïDã 👑 :
لا بينام عشان عنده شغل عادي جدا 😂😂😂
2026-06-20 01:32:58
3
Cap/Ali🦅🇪🇬 :
اكبر غلط ممكن يكون حاسس بحنيه وامان وراحه معاها عادي
2026-06-20 12:47:18
2
Eng.*Farid*👷 :
والله بفضل سهران الليل كلو معاها وأصحا الساع 8امشي ع الشغل وانا مهندس كهرباء يعني شغلي عايز تركيز ومع ذالك مش بيفرق معايا حاجه غيرها 🙂❤️
2026-06-20 09:15:42
2
M.A.N.O.S.H.A :
انا العكس عادي
2026-06-21 16:19:23
1
🦋لقـ❣ـہآء آلعـ❣ـہمـ❣ـہر :
حقيقه جداااااا♥️
2026-06-20 10:58:13
1
Mahmoud adel :
متمشيش عشان عندو شغل بدري مثلا😂
2026-06-21 19:10:09
1
Rahwit :
لا بنام عشان مش متعوده على السهر
2026-06-21 18:20:17
1
Sharbat Naseer :
مش شرط يا غاليه 😂
2026-06-20 20:06:27
1
To see more videos from user @bata.mohammed544, please go to the Tikwm
homepage.