از این به بعد صبح ها اولین کاری که میکنم میرم رو حیاط درخت مون رو بغل میکنم 🙌🏻 البته چند تا درخت دارم درخت آلبالو ، درخت گردو ، و انگور ، کدومش بهتره ؟
2026-06-20 04:47:27
2
hawa :
ايقسم باشد هر روز بغل ميكنم سال يكبار ره خو بام
2026-06-20 05:56:03
4
زندگی باخدا :
خوب شد گفتی مه ایمروز بروم
2026-06-20 08:26:17
0
Iceman :
چرت نگو
2026-06-20 06:34:45
0
Annabel 👻 :
کنه داره درختا😳
2026-06-20 12:54:48
0
Leyli :
من سالهاست این کارو میکنم بغل میکنم و دعا میکنم ازش ارزوهامو میخوام نمیدونی چقدر انرژی میده و رو زمین راه رفتن هم
2026-06-20 15:49:31
0
💖🌟 𝓜𝓪𝓻𝓿𝓮 𝓳𝓪𝓷🌟💖 :
من برم پایین درخت بغل کنم 😂
2026-06-20 10:31:03
0
زندگی باخدا :
همگی حرکت بسوی جنگل بخدا 😅😳😅😁
2026-06-20 08:29:49
0
fatima Haidari :
🥰🥰🥰
2026-06-19 18:27:40
1
Maria :
👍
2026-06-20 16:58:09
0
saduddin :
😳😳😳
2026-06-20 07:53:44
0
mohammad10045 :
😂😂😂😂😂😂😂😂
2026-06-19 15:32:06
0
Hasini 500 :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-21 10:40:00
0
To see more videos from user @amir.mirzaee1, please go to the Tikwm
homepage.