En düşük ev kirasının 30 bin TL’yi bulduğu bir düzende, market çalışanının 43 bin TL almasını 'yüksek maaş' gibi sunmak tam bir akıl tutulmasıdır. Sabahın köründen gece yarısına kadar en ağır şartlarda çalışan bu insanların barınma hakkını ödedikten sonra elinde kalan 13 bin TL ile nasıl geçineceğini kimse hesaplamıyor. Rakamların büyümesi insanları zengin yapmaz; alım gücü bittikten sonra cebinizdeki paranın miktarının hiçbir önemi kalmaz. Gerçek enflasyonu gizlemek için maaşları gözümüzde büyütmek, sokağın ve geçim derdinin gerçeğini değiştirmiyor
2026-06-20 06:38:24
174
SEVDA DURSUN GÜLER :
12 saat çalışıyorlar normal maaş yani abartılı degil
2026-06-20 05:25:56
297
Egemen Bodur :
32.500 artı 5 bin yemek kartı artı 7 bin market kartı
2026-06-20 00:12:46
282
Nurten Baran :
söylemek zorunda değil yasak çünkü
2026-06-20 08:38:05
121
Yıldız ay :
çok bir şey almıyorlar bu zamanda en az 60 bin olmalı
2026-06-20 10:34:37
38
Melek Demir :
Bim ve A101 hiç oturmadan çalışıyolar çok yoğun tempoları
2026-06-21 21:35:04
16
Hasan :
adamları işinden etme be emmi
2026-06-19 15:32:54
64
İsmail Çelik :
en az 100 bin almalılar
2026-06-20 19:17:25
11
Esma Can :
sana ney😳😳😳
2026-06-20 09:55:02
22
gu51r3l :
kasiyer maaşı 60 bin sabah 9.00da iş başı akşamlar 20 00 da kadar çalışıyor 60bin 80 bin maaşı hak ediyor
2026-06-20 17:15:26
8
KDR28 :
zor iş 45 bin az
2026-06-19 14:49:36
24
çiğdem :
az bile ev kirası 30 ile 35 takmış kasiyerlerin maasini
2026-06-19 22:08:59
10
Halil Demirel :
Kaç saat çalışıyorlar da 43 bin lira alıyorlar? Fazla mesai olmasa 43.000 vermez BİM
2026-06-19 21:54:50
9
ilhan tumenci :
herkes aldigina bakiyor calisip neler cektiğine bakan yok
2026-06-20 00:43:12
14
Hüsam :
%800 e yakın kâr 👍iyidir iyi. Ne iş yaparsanız yapın çalışarak zengin olamazsınız.
2026-06-20 09:03:26
15
Maria :
işleri çok zor bütün gün ayakta kalıyorlar
2026-06-19 22:03:49
13
Arzu :
çoğu üç harfli marketlerde 2 kişi yada üç kişi çalışıyor kasa, reyon mal sayımı depolama her işi yapıyorlar Aldıkları maaş hiçte çok değil birde bir sürü insanın egosu ve saygınlığı ile uğraşıyorlar Allah sabır versin
2026-06-21 13:40:10
6
🍀DİLEK🍀 :
45😂😂
2026-06-19 19:16:58
7
Antalyalı 51 :
ne kadar saçma bir video
2026-06-21 16:53:19
10
hakan :
Ben tarım kredide çalışıyom 80 bin alıyom
2026-06-22 08:34:33
6
Songül :
Neden bu kadar taktınız ki Bime sabahtan akşama kadar birsürü iş yapıyolar aldıkları maaşı sonuna kadar hak ediyolar bence
2026-06-20 18:40:42
10
Yunus emre Babacan :
ben bimde çalıştım arkadaşlat şuanda arkadaşım çalışıyor 45 50 arası
2026-06-20 13:16:20
6
🇹🇷🔻✅ASİL🔻🧿🔻TÜRK✅🔻🇹🇷 :
en az 50 olması gerek çok ağır şartları 😌
2026-06-19 22:13:23
5
mehtap alcan :
benim kızım müdür yardımcısı 45 alıyor
2026-06-19 22:06:05
31
Pınar Öztürk Çetin :
arkadaşlar bende kasiyerim neden benim maaşım 45 değil???
2026-06-20 03:57:22
6
To see more videos from user @uryenugurkem, please go to the Tikwm
homepage.