@uryenugurkem: en sondaki kasiyer söyledi #bim #keşfet

PEMBE KOÇ
PEMBE KOÇ
Open In TikTok:
Region: TR
Friday 19 June 2026 14:43:44 GMT
1899036
13926
807
1576

Music

Download

Comments

pelinheybetli
Pelin Heybetli :
En düşük ev kirasının 30 bin TL’yi bulduğu bir düzende, market çalışanının 43 bin TL almasını 'yüksek maaş' gibi sunmak tam bir akıl tutulmasıdır. Sabahın köründen gece yarısına kadar en ağır şartlarda çalışan bu insanların barınma hakkını ödedikten sonra elinde kalan 13 bin TL ile nasıl geçineceğini kimse hesaplamıyor. Rakamların büyümesi insanları zengin yapmaz; alım gücü bittikten sonra cebinizdeki paranın miktarının hiçbir önemi kalmaz. Gerçek enflasyonu gizlemek için maaşları gözümüzde büyütmek, sokağın ve geçim derdinin gerçeğini değiştirmiyor
2026-06-20 06:38:24
174
sevdadursun77
SEVDA DURSUN GÜLER :
12 saat çalışıyorlar normal maaş yani abartılı degil
2026-06-20 05:25:56
297
egemen.bodur3
Egemen Bodur :
32.500 artı 5 bin yemek kartı artı 7 bin market kartı
2026-06-20 00:12:46
282
sakaci98
Nurten Baran :
söylemek zorunda değil yasak çünkü
2026-06-20 08:38:05
121
yildizayilmz1
Yıldız ay :
çok bir şey almıyorlar bu zamanda en az 60 bin olmalı
2026-06-20 10:34:37
38
melek_d34
Melek Demir :
Bim ve A101 hiç oturmadan çalışıyolar çok yoğun tempoları
2026-06-21 21:35:04
16
hashoulder
Hasan :
adamları işinden etme be emmi
2026-06-19 15:32:54
64
ismail.elik5459
İsmail Çelik :
en az 100 bin almalılar
2026-06-20 19:17:25
11
esma.can627
Esma Can :
sana ney😳😳😳
2026-06-20 09:55:02
22
gu51r3l
gu51r3l :
kasiyer maaşı 60 bin sabah 9.00da iş başı akşamlar 20 00 da kadar çalışıyor 60bin 80 bin maaşı hak ediyor
2026-06-20 17:15:26
8
kdrphoto
KDR28 :
zor iş 45 bin az
2026-06-19 14:49:36
24
eceasel.emir.ege
çiğdem :
az bile ev kirası 30 ile 35 takmış kasiyerlerin maasini
2026-06-19 22:08:59
10
halildemirel1
Halil Demirel :
Kaç saat çalışıyorlar da 43 bin lira alıyorlar? Fazla mesai olmasa 43.000 vermez BİM
2026-06-19 21:54:50
9
lhantmenci
ilhan tumenci :
herkes aldigina bakiyor calisip neler cektiğine bakan yok
2026-06-20 00:43:12
14
huseyinborsa
Hüsam :
%800 e yakın kâr 👍iyidir iyi. Ne iş yaparsanız yapın çalışarak zengin olamazsınız.
2026-06-20 09:03:26
15
papatya_xx
Maria :
işleri çok zor bütün gün ayakta kalıyorlar
2026-06-19 22:03:49
13
arzu1978.00
Arzu :
çoğu üç harfli marketlerde 2 kişi yada üç kişi çalışıyor kasa, reyon mal sayımı depolama her işi yapıyorlar Aldıkları maaş hiçte çok değil birde bir sürü insanın egosu ve saygınlığı ile uğraşıyorlar Allah sabır versin
2026-06-21 13:40:10
6
tutukdilek
🍀DİLEK🍀 :
45😂😂
2026-06-19 19:16:58
7
user8143301856854
Antalyalı 51 :
ne kadar saçma bir video
2026-06-21 16:53:19
10
hakan484548
hakan :
Ben tarım kredide çalışıyom 80 bin alıyom
2026-06-22 08:34:33
6
songulllll01
Songül :
Neden bu kadar taktınız ki Bime sabahtan akşama kadar birsürü iş yapıyolar aldıkları maaşı sonuna kadar hak ediyolar bence
2026-06-20 18:40:42
10
yunus.emre.babaca3
Yunus emre Babacan :
ben bimde çalıştım arkadaşlat şuanda arkadaşım çalışıyor 45 50 arası
2026-06-20 13:16:20
6
animals_wolrd_666
🇹🇷🔻✅ASİL🔻🧿🔻TÜRK✅🔻🇹🇷 :
en az 50 olması gerek çok ağır şartları 😌
2026-06-19 22:13:23
5
mehtapalcan
mehtap alcan :
benim kızım müdür yardımcısı 45 alıyor
2026-06-19 22:06:05
31
userntkrt7ekll
Pınar Öztürk Çetin :
arkadaşlar bende kasiyerim neden benim maaşım 45 değil???
2026-06-20 03:57:22
6
To see more videos from user @uryenugurkem, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About