ωραίο αλλά δεν θα έχει γλυκιά γεύση αφού δεν έβαλες στέβια ή μέλι ή κάποια γλυκαντική ουσία
2026-06-21 11:35:41
1
nefelizaxo😍 :
θερμιδες🥰
2026-06-20 07:38:51
1
Candywhiteardlay :
toppp
2026-06-24 15:12:43
0
Natasa :
Βάσει των συγκεκριμένων υλικών όλο το παγωτό έχει γύρω στις 1250 με 1400 kcal αν το χωρίσεις σε περίπου έξι μερίδες μια χαρά ακούγεται υγιεινό χωρίς ζάχαρη και με καλή πρωτεΐνη.Τέλεια
2026-06-21 16:07:51
0
Joanna :
Πεντανόστιμο!!!
2026-06-21 20:19:41
0
nikolaosdimageleas :
Θα έχω αρκετές ώρες λόγω layover στο Νέο Δελχί. Τι προτείνεις εσύ που δίνεις τόσο ωραίες συμβουλές;;;
2026-06-19 18:10:24
0
🇬🇷 🇬🇷 🇬🇷 :
εάν το πάγκρεας με ρωτούσε, θα του έλεγα δεν έχει ζάχαρη....έλα όμως που δεν ρωτά.
2026-06-20 08:41:54
0
mariadoxaki261 :
Αν δεν έχω Κάσιους να βάλω καρύδια
2026-06-20 13:45:50
0
Sofia Kourti :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-19 17:09:11
1
Grszach :
😁😁😁
2026-06-22 20:11:06
0
To see more videos from user @antigoni.theodorou, please go to the Tikwm
homepage.