His Earning from real estate: 2%
His Earning from social media: 98%
2026-06-26 03:50:43
34
Karachi Camera Center RWP :
Lens Price 1200000 Only 😁
2026-06-20 18:19:27
25
RK 🇵🇰 :
Bhai real estate itna jaldi sell hi nhi hota na flip hota ghar roz roz koi buy nhi kerta bhai
2026-06-28 00:07:50
3
Sherry Jutt10! :
Kashan bhi 100% apki bat apni jaga theek hai but pakistan aj kuch is Waja se b pichy ha jab Pakistan ka start hua to sab se phly land marketing mtlb yhi real estate me logo ny zyada interest liya na k production industries me invest zyada nhi kiya jisy humari import bht zyada jiska nuksan. Hai
2026-07-25 21:04:33
1
Ali Ijaz :
sir real estate start Kaisa Kiya jae or Kya isse 5 garian khareedi ja skti hain
2026-06-21 16:47:46
1
✨Azan Javed ⚡ :
minimum investment?
2026-06-19 18:17:58
1
Abdullah04 :
2030 malik raiz 😁
2026-07-10 18:24:42
1
Sufyan Habib Photography :
18 lakh pkr
2026-06-19 21:52:47
1
ahsanking5239 :
yaar kashan bhai aap bahut acchi information dete Hain aur Maine Dekha Hai Kya tik talk per majority log jhooth bol rahe hote hain galat baten kar rahe hote hain lekin aapko main dekhta hun to sach mein lagta hai ki koi banda chahta hai ki abhi aap log bhi kam Karen matlab aage badhe aur aapki videos Mein itni bar bar dekhta hun shayad mere andar bhi motivation a jaaye aapko dekhkar aap bahut achcha kam kar rahe hain khud to kar rahe hain aur logon ko bhi karne ke liye acchi videos banaa rahe hain keep it up
2026-06-23 10:03:53
1
Anime Dose :
so just start a video we can do it
2026-06-21 17:04:43
1
Awais Realestate :
Need guidance For Fresher's Kashan Bhai How to do Close 1st Deal 👏❤️
2026-06-19 18:18:02
1
♠️~WAQAR♣️ :
is video sy pehly ya mujy pasand tha but ab nhi.Bhai ap jo kam karty ho wohi karo hamy na batao kia karna ha not take negative😅
2026-06-22 15:52:13
2
️ :
Can I join you?
2026-06-20 08:32:12
1
Opulent Abode Society :
9.5k dollars
2026-06-19 16:36:49
6
Zalzlahkhan :
I'm 19yo and handling my dad's real estate business and I get 150k monthly for myself from the sellings and remaining goes to him and gets reinvested in the business. I ain't gonna lie but it's best business in Pakistan
2026-06-22 17:41:46
1
Babar ali :
1200k
2026-06-19 16:38:50
2
MrKalaTeetar :
Always ❤️❤️❤️
2026-06-19 16:34:34
1
ABDUL _MOIZX22👑 :
how to get in this work?
2026-06-19 23:35:21
1
Ahmad Hamza :
Main graphics desginer freelancer hon😁 me bhi ban hao real state ka kam kar lo
2026-06-19 17:56:09
1
Sabir waseer official :
sir reply to krta ni sath sekhta to ni ho na both masg keya hn reply kr da ma ap KY sath real estate krna chata hon
2026-06-19 17:00:30
1
Sanaullah Khan :
sir me bank me Job krta hn Ap koi Aesa tarika btaye jese meri Job b chalti rahe Or Real state ka kam b hota rahe Insha'Allah Stable hone k bad bank Alvida krdunga
2026-08-04 08:13:10
0
ZaIN⚡ :
start kesy kren real estate k bary mein pata hai lekin shuru se shuru krna chahta hun please thora guide kr dy koi
2026-07-27 14:30:09
0
Ahmed Baksh :
sony 50.150 f2
2026-07-17 10:32:32
0
A Z E E M :
105mm lens
2026-06-19 17:25:57
0
To see more videos from user @kashanmahfoozofficial, please go to the Tikwm
homepage.