άμα πουληθεί το χωραφάκι που έβγαλα για πούληση θα πάω να φάω πρωινό εκεί
2026-06-20 19:12:53
7
ΣΤΑΥΡΟΣ :
οτι ακουμπηση ο ιδιοκτητης γινεται χρυσο .ΖΑΧΟ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΥΦΗ ΣΕ ΟΛΑ ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-21 04:18:27
3
Foteini Christodoulou :
Εγώ θα έρθω σίγουρα !!!! Ανυπομονώ !! Ιούλιο θα είμαι Θεσσαλονίκη , ότι πληρώνεις παίρνεις ……αυτό ξέρω εγώ , άμα θέλεις κάτι καλό και ποιοτικό, θα πληρώσεις
2026-06-23 05:29:54
0
Adilkhan🇦🇫💝🇬🇷 :
2026-06-22 09:14:43
0
Christoph :
Τον καφέ πόσο τον έχει;
2026-06-20 07:09:42
0
Ηλίας :
έχει δωρεάν πάρκινγκ
2026-06-21 14:31:18
0
Harry Houdini (cat) :
Top. Το φαγητό και ωραία ατμόσφαιρα
2026-06-19 22:55:45
0
Vasiliki Ioannou :
Απαράδεκτοι!!!!! Πρωινό για δύο Σάββατο πρωί….. στο μαγαζί έξι παρέες…..παραγγείλαμε και το πρωινό μας ήρθε μετά από μια ώρα!!!!! Ο λόγος;;;; Η κουζίνα είχε πολλή δουλειά!!!!!!!;;;;;;;; Η εξυπηρέτηση μεγάλο πρόβλημα
2026-06-22 06:46:40
0
Kwstas Almpanidis :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍
2026-06-19 18:55:06
0
Fgh :
😆😆😆
2026-06-22 10:05:51
0
To see more videos from user @discover_skg, please go to the Tikwm
homepage.