@familievandraakjes: Dit is de tip die ik kreeg van mijn vroedvrouw. Als je baby 1 dag oud is hem even in te bakeren zijn hoofdje onder de kraan te steken tot aan de oogjes. Dan voelt hij complete rust en is het voor hem alsof hij eventjes terug in de buik zit en word hij het gewoon om water over/op zijn oogjes te hebben. En herhaal dit zeker op wekelijkse basis. Ik heb dit bij mijn laatste 2 kindjes gedaan ze zijn nu 2 en 1 jaar en beide hebben geen probleem als ik hun haren was en deze afspoel. Is dit puur toeval of helpt dit echt? Sla deze tip als je net bevallen bent of nog moet bevallen. Veel liefs van mama tot mama. 😘 #newborn #baby #babytok #babylove
Ik zou schrik hebben dat de temperatuur van de kraan ineens verandert in heet ofzo. 🤔😳
2026-06-19 21:37:00
39
Nabro :
Heb ik ook gedaan vanaf de geboorte. Ze is nu anderhalf en tiert het huis bijeen als ze water in haar ogen krijgt van de douche. Werkt niet bij iedereen dus😅
2026-06-20 04:54:15
12
❤️LoLo❤️ :
Wat een reacties 🙄 we zien dat de baby lekker geniet 🥹😍
2026-06-22 06:29:28
9
Chris Jungle :
is gewoon toeval. maakt geen flikker uit 😂
2026-06-19 21:36:18
6
♛𝔻𝕪𝕝𝕒𝕟♛ :
Zonder dat je het zelf beseft heb je u kindje gedoopt met liefde ☺️🫶🏻
2026-06-19 22:42:28
7
aakil :
Is die straal niet een beetje hard
2026-06-21 12:04:37
7
beke :
Wij hebben onze beide kinderen altijd direct mee onder de douche genomen, lekker het water over hun gezicht laten stromen. Bijbeiden geen problemen met water in de ogen of haren wassen.
2026-06-20 08:18:02
10
Professor Oak :
Ok. Ik laat jullie het weten na 9 mnd.👍
2026-06-20 07:57:23
8
Flamingoyaa :
En als de baby de oogjes opendoet 😳
2026-06-19 23:25:55
1
psycabella :
Mag ik je eerlijk wat vragen??? Ik zie dat jij mama bent van een kindje van 2 & van 1 dus betekent dus dat je ongeveer 3 maanden PP zwanger bent geraakt net als mij. Zal ff uitleg geven… ik ben 36 word in september, 37 jaar. Ik ben getrouwd met mijn man van 37 & we hebben allebei een dochter uit een vorige relatie, Emma 18 (mijn girly), Maria 11(mijn girly from another mama/zijn girly dus) & onze jongste samen Elivia 6,5 maand en ik ben nu 15w2d zwanger van een jongetje! Dit kereltje was een absolute verassing aan gezien ik aan de anti conceptie zat maar omdat ik een Gastric Bypass heb gehad werkt orale conceptie niet en dit wist zowel ik als mijn huisarts niet & hier kwam ik dus later achter maar toen was ik dus al zwanger😳. Nu twijfelden we geen moment, dit kindje hoort bij onze familie 🥰 ik heb voor onze jongste een medische abortus moeten ondergaan en dat wil ik never nooit meer meemaken. Maar ik heb echt wel ff gehuild en in paniek gezeten van hoe ga ik dit doen, ik ben fysiek niet op en top gezond (vaak vitamines tekort ivm gastric bypass, ik heb een traag kloppend hart met een ritme stoornis waardoor ik snel moe ben en ik heb artrose in m’n onderrug) ben wel hele dagen thuis… maar vraag me af of er nog rust momenten gaan zijn en hoe het überhaupt gaat zijn? 😓 ik kijk er nu wel heel erg naar uit en heb echt een man die werkelijk waar alles doet voor de kids en in huis maar met momenten komt die paniek weer ff naar boven. En vroeg me gewoon af hoe is het jou gelukt ? Gaat het goedkomen? 🥴🫣🤭 dank je wel voor het lezen en zou het waarderen als je reageert maar niets verplicht! Als er andere mama’s met ervaringen zijn zou ik jullie ervaring graag horen! Alvast bedankt, een bezorgde mama!
2026-06-21 21:02:47
2
Gem Louise 🎀 :
is this warm water
2026-06-20 14:23:05
0
DaBa :
wo deutscher Kommentar
2026-06-21 12:12:54
0
Steinchen :
Watterbording für Babys😳
2026-06-21 17:11:20
2
19Coyote62 :
heet of koud water 😂
2026-06-20 07:16:48
0
Isabelle Dronkert :
Hoe bepaal je hoe warm je de kraan doet? Echt zo lief 🥹💕
2026-06-19 18:02:42
2
To see more videos from user @familievandraakjes, please go to the Tikwm
homepage.