@14numara2:

DO-RE-MI-FA-
DO-RE-MI-FA-
Open In TikTok:
Region: DE
Friday 19 June 2026 17:53:59 GMT
956287
7280
77
1516

Music

Download

Comments

memloli
Mem Loli :
Calismak en iyisi, calismasan ne yapcan mantar gibi evde mi oturacaksın
2026-06-21 18:29:56
85
gecesahini45
gecesahini :
müdürler hem çalışırken hem emekli olunca yüksek maaş alıyor
2026-06-25 09:38:50
1
mammadova_mammadov
⚜️mammadova_mammadov⚜️ :
Baska bir önerin varmı? 🤔
2026-06-19 22:10:57
23
beyazadam6734
beyazadam6734 :
Patron müdürden fazla çalışıyo iyi bakın😂
2026-06-24 19:37:23
11
hakan_dogan41
🅷🅰🅺🅰🅽 🅳🅾ğ🅰🅽 :
çalışmak zorundayız elbet ama kimseye çalışmayın kendinize çalışın. ne bir iş adamına ne fabrikatöre ne devlete, kimseye çalışmayın kendinize çalışın.
2026-06-24 15:46:12
2
tnclmhmt
tnclmhmt :
Her kes çalışmak zorundadır zenğin fakir fark etmez sadece madi olarak değil manevi olarakta bir ilaç gibidir çalışmak
2026-06-25 09:58:38
0
sonicboom9290
SonicBoom :
olması gereken
2026-06-25 08:44:44
0
user3210241425656
user3210241425656 :
nasıl gecinecez ya
2026-06-25 09:35:41
0
_mustafa.tastan
mustafa.tastan :
Sabah işe giderken karşıma çıkan video
2026-06-25 05:44:48
1
izmitboya
İzmitboyacıustası :
Yok aç kalmamak ıcın
2026-06-24 21:53:37
2
avqustin1987
kavkaz :
ne yapmali ?
2026-06-24 18:26:25
1
gokhan.yuksekdag
Gökhan :
para kazanmadan da bişey olmuyo ki herşey para
2026-06-24 16:08:16
3
mutlu464686
mutlu kömeç :
zaten gönlümle işe gitmiyorum. yarın yatayım bari öğlene kadar
2026-06-24 17:30:23
2
ilkbal1986
İLK BAL :
yeni dünya düzeni bu
2026-06-24 16:42:35
1
nays.kaptan
KAPTAN :
ben çalışmaya karşıyım 😁
2026-06-24 13:31:46
1
mevlt1453
mevltaskar :
bilgi edinin iş öğrenin meslek zor değil emin olun ben çalışıyorum ek iş yapıyorum liseyi dışardan bitirdim elimde şimdi çok meslek var makine bakım hidrolik mekanik ev elektiriği işten hariç dışardada iş yapıyorum durmuyorum öğreniyorum baş kaldırdım bu düzene nerde rahat edersem orda çalışıyorum.
2026-06-23 10:29:02
4
meerschaumonline
Block Meerschaum :
Karışmayın len insanlara zaten üretim sıfır 😂
2026-06-22 18:26:23
1
m.yasin0234
ᴍᴇʜᴍᴇᴛツ :
Bence adminde o metronun içinde 😅
2026-06-24 22:48:47
10
genckurt3737
ENGİN ALKAN :
herkes zengin olursa işleri kim yapacak robotlar mı gerçi onun için uğraşıyorlar gelecekte işimiz bile olmayabilir
2026-06-24 17:37:45
5
lokkk765
lokkk :
ee napacaz
2026-06-24 20:21:25
0
yldraymnts61
yldray_mentese61 :
Herkes patron olamıyor ne yazık ki
2026-06-24 22:36:32
0
___mb___99
KARADAYI 02 :
Bide bir gün izin yada iki hafta tatil değil ne yiyip ne içeceğiz nerde kalacagız ???
2026-06-25 07:48:28
0
sahin.yigit
ŞAHİN YİĞİT :
kimseye muhtaç olmamak için
2026-06-25 07:54:07
0
name_emin
Emin :
eyni men
2026-06-24 16:54:11
0
To see more videos from user @14numara2, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About