Calismak en iyisi, calismasan ne yapcan mantar gibi evde mi oturacaksın
2026-06-21 18:29:56
85
gecesahini :
müdürler hem çalışırken hem emekli olunca yüksek maaş alıyor
2026-06-25 09:38:50
1
⚜️mammadova_mammadov⚜️ :
Baska bir önerin varmı? 🤔
2026-06-19 22:10:57
23
beyazadam6734 :
Patron müdürden fazla çalışıyo iyi bakın😂
2026-06-24 19:37:23
11
🅷🅰🅺🅰🅽 🅳🅾ğ🅰🅽 :
çalışmak zorundayız elbet ama kimseye çalışmayın kendinize çalışın. ne bir iş adamına ne fabrikatöre ne devlete, kimseye çalışmayın kendinize çalışın.
2026-06-24 15:46:12
2
tnclmhmt :
Her kes çalışmak zorundadır zenğin fakir fark etmez sadece madi olarak değil manevi olarakta bir ilaç gibidir çalışmak
2026-06-25 09:58:38
0
SonicBoom :
olması gereken
2026-06-25 08:44:44
0
user3210241425656 :
nasıl gecinecez ya
2026-06-25 09:35:41
0
mustafa.tastan :
Sabah işe giderken karşıma çıkan video
2026-06-25 05:44:48
1
İzmitboyacıustası :
Yok aç kalmamak ıcın
2026-06-24 21:53:37
2
kavkaz :
ne yapmali ?
2026-06-24 18:26:25
1
Gökhan :
para kazanmadan da bişey olmuyo ki herşey para
2026-06-24 16:08:16
3
mutlu kömeç :
zaten gönlümle işe gitmiyorum. yarın yatayım bari öğlene kadar
2026-06-24 17:30:23
2
İLK BAL :
yeni dünya düzeni bu
2026-06-24 16:42:35
1
KAPTAN :
ben çalışmaya karşıyım 😁
2026-06-24 13:31:46
1
mevltaskar :
bilgi edinin iş öğrenin meslek zor değil emin olun ben çalışıyorum ek iş yapıyorum liseyi dışardan bitirdim elimde şimdi çok meslek var makine bakım hidrolik mekanik ev elektiriği işten hariç dışardada iş yapıyorum durmuyorum öğreniyorum baş kaldırdım bu düzene nerde rahat edersem orda çalışıyorum.
2026-06-23 10:29:02
4
Block Meerschaum :
Karışmayın len insanlara zaten üretim sıfır 😂
2026-06-22 18:26:23
1
ᴍᴇʜᴍᴇᴛツ :
Bence adminde o metronun içinde 😅
2026-06-24 22:48:47
10
ENGİN ALKAN :
herkes zengin olursa işleri kim yapacak robotlar mı gerçi onun için uğraşıyorlar gelecekte işimiz bile olmayabilir
2026-06-24 17:37:45
5
lokkk :
ee napacaz
2026-06-24 20:21:25
0
yldray_mentese61 :
Herkes patron olamıyor ne yazık ki
2026-06-24 22:36:32
0
KARADAYI 02 :
Bide bir gün izin yada iki hafta tatil değil ne yiyip ne içeceğiz nerde kalacagız ???
2026-06-25 07:48:28
0
ŞAHİN YİĞİT :
kimseye muhtaç olmamak için
2026-06-25 07:54:07
0
Emin :
eyni men
2026-06-24 16:54:11
0
To see more videos from user @14numara2, please go to the Tikwm
homepage.